Nya bilder från Ryse: Son of Rome

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

press A NOW, now B, now Y again dooo it doo it NAOOW, qt kan dra åt skogen -.-

Jag var också skeptisk men det var faktiskt inte alls på det viset. Det funkade mer som ett lite coolare sätt att plöja genom flera fiender, och man behöver absolut inte göra de kombinationerna om man inte vill det.

Testade spelet idag på comic-con, sjukt snyggt! Nu var det samma demo som visades på e3 så var inget nytt. Jag tror det kan bli bra. Jag gillade verkligen Xbox one handkontrollen med för övrigt

Medlem
Skrivet av lyrael:
Skrivet av cute_ninja:

press A NOW, now B, now Y again dooo it doo it NAOOW, qt kan dra åt skogen -.-

Jag var också skeptisk men det var faktiskt inte alls på det viset. Det funkade mer som ett lite coolare sätt att plöja genom flera fiender, och man behöver absolut inte göra de kombinationerna om man inte vill det.

Testade spelet idag på comic-con, sjukt snyggt! Nu var det samma demo som visades på e3 så var inget nytt. Jag tror det kan bli bra. Jag gillade verkligen Xbox one handkontrollen med för övrigt

Är riktigt avis.. Vill också vara på Comic Con!
Även grymt avis på att du fått möjligheten att testa konsolerna

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Javas:
Skrivet av cute_ninja:

press A NOW, now B, now Y again dooo it doo it NAOOW, qt kan dra åt skogen -.-

Skulle inte det här bli ett Kinect spel?

Kanske typ better with kinect som vissa xbox 360 spel har,
men som man väljer själv om man vill köra enbart handkontroll eller både kinect och handkontroll.

Det kan enbart spelas med handkontroll.
Kinecten används (än så länge) av helt frivilliga röstkommandon.

Och som sagt. Det finns inget QTE i spelet. Utan valfria combo/finisher-inputs.

kombos brukar väl vara sånt man ska komma ihåg själv och utföra, isåfall är det i spelet nån ohelig mix av qte och kombo

Ok, glöm "combo" då.

Det är finisher inputs, helt frivilliga.

ZF
Medlem

redan de gamla romarna använde QTE.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av lyrael:
Skrivet av cute_ninja:

press A NOW, now B, now Y again dooo it doo it NAOOW, qt kan dra åt skogen -.-

Jag var också skeptisk men det var faktiskt inte alls på det viset. Det funkade mer som ett lite coolare sätt att plöja genom flera fiender, och man behöver absolut inte göra de kombinationerna om man inte vill det.

Testade spelet idag på comic-con, sjukt snyggt! Nu var det samma demo som visades på e3 så var inget nytt. Jag tror det kan bli bra. Jag gillade verkligen Xbox one handkontrollen med för övrigt

Är riktigt avis.. Vill också vara på Comic Con!
Även grymt avis på att du fått möjligheten att testa konsolerna

Det är en upplevelse alla nördar borde testa åtminstone en gång innan man går i graven detta är min andra gång här och det är verkligen skitkul! Själva biljetten till comiccon kostar bara en 1500kr typ så det är resan och hotell som kostar men gör man det till en semester och kanske åker upp till Los Angeles eller ner i Mexico så blir det grymt, man bör satsa på att ta en vecka på mässan och minst en vecka någon annanstans tycker jag!

Medlem
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av Luftman:

Quicktime - The Game

Hur många ggr ska det behöva nämnas... Det är INTE QTE! Utan det är finishers, avslutningar typ. Helt frivilliga.

Men haters måste ju hata förstås. Börjar bli tröttsamt att vissa fortfarande tjötar på som hysteriska kärringar om Microsoft.

i stand corrected....det man hade sett sedan tidigare såg ut som en qt fest men om så inte är fallet får man ju gratulera xb1 köparna till ännu ett spel som värka va roligt....

12
Skriv svar