Call of Duty-serien når ny milstolpe

Medlem

Med framgång kommer repetition. Jag gissar på att vi kommer få tusen nya COD-kopior nästa år.

Medlem

Förstår inte hur det är möjligt när de förstör spelen...

Medlem

Alltså blir nästa satsning från Activision ett tågsim


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hipshot:

Mycket snack...

Varför tar de inte och redovisar vad den totala kostnaden var för att utveckla, marknadsföra och muta alla recensenter... det är en siffra som är mer intressant i mina ögon iaf...

Hehe, tror du verkligen på allvar att Activision mutat spelrecensenter?

Tror du seriöst på att de inte använder sin ställning för att påverka spelrecensenter?

Activision kommer troligen gå exklusive deals till sidor och tidningar som ger deras titlar låga betyg!!!!!! /sarkasm

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hipshot:

Mycket snack...

Varför tar de inte och redovisar vad den totala kostnaden var för att utveckla, marknadsföra och muta alla recensenter... det är en siffra som är mer intressant i mina ögon iaf...

Hehe, tror du verkligen på allvar att Activision mutat spelrecensenter?

Tror du seriöst på att de inte använder sin ställning för att påverka spelrecensenter?

Activision kommer troligen gå exklusive deals till sidor och tidningar som ger deras titlar låga betyg!!!!!! /sarkasm

Jag tror inte alls att de skulle använda sin ställning för inga andra företag har ju gjort så.
Let's ask Jeff liksom.

http://www.youtube.com/watch?v=5FuJ81sDR2o
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Gerstmann


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

CoD måste vara världens mest överskattade spelserie.

Medlem

Det är i sådana här stunder man känner sig ensam.

Medlem

GE OSS INGA DEDIKERADE SERVRAR!! STÅ PÅ ER IW!!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Synd att serien utvecklas i fel riktning, speciellt när det började så bra

Inaktiv

CoD är inte något revolutionerande spel på någon front, men schysst ändå. Finns många bättre spel

Medlem

Köper aldrig mer ett cod spel fan, har köpt alla hittills och mw2 är absoult den största besvikelsen, må vara helt ok innehållmässigt men support och care för pcn är frånvarande.

Dem kan bada i sin pool av stålar nu, blir te o stödja Dice,Rebellion och andra som visar vart skåpet skall stå på PC sidan.

En sak till, bobby kotick kan dra åt helvete

Inaktiv

kunde lagt av efter 4an


signatur

a"C"RED -

Inaktiv
Skrivet av Kimukun:

GE OSS DEDICATED SERVERS!!!!!!!!!!!!!!!!!

This man say it all.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Så mycket snack om bojkott och annat trams, men ändå visar det sig att marknaden har sagt sitt. "Clan-communityn" är bara en högljudd minoritet som lever på mobbning och gnäll.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tror inte att fansen har spenderat så många timmar med deras spel. Har aldrig spelat en Cod kampanj som hållt mer än 6 timmar. Och multiplayer är ju numera bara en tävling om vem som kan lägga sig ner snabbast.

Medlem

och dom gnäller så extremt över piratkopiering jämt, ändå är spelen en av världens största inkomstbringande produkter. jag hade kunnat nöja mig med 3 miljarder dollar! det är så det slutar om man faktiskt gör spel som är värda pengarna.


signatur

//monster

Medlem

Dedicated. Konsol. Modsupport. Ingen matchmaking. Serverbrowser. Lean.

Medlem

Har själv aldrig ägt ett spel men har testat 2-player hos en kompis och körde demo't till CoD: MW och gillade det. Hyfsat...


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Ta'veren:

Den som kallar CoD för realism-spel kan inte leva i samma verklighet som mig...
Men som en sammanfattning kan jag säga att CoD-serien är medelmåttig men förhållandevis underhållande.

Håller helt och hållet med men som du vet så är det ett spel och själv tycker jag inte riktigt att 0-100 hp skulle fungera på CoD
Älskar MW2, gillar verkligen customize systemet och alla challenge, spec ops o SP :D:up:

Medlem

Jag måste säga att MW2 är riktigt kul online på PC. Det går snabbt och smidigt att hitta server osv.

Däremot skulle jag gärna se mer avancerade grafikinställningar. Jag vill verkligen kunna stänga av HDR/bloom! Jag gillar inte att dom ska strömlinjeforma grafikinställningarna till nåt konsolaktigt. :/

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hipshot:

Mycket snack...

Varför tar de inte och redovisar vad den totala kostnaden var för att utveckla, marknadsföra och muta alla recensenter... det är en siffra som är mer intressant i mina ögon iaf...

Hehe, tror du verkligen på allvar att Activision mutat spelrecensenter?

Tror du seriöst på att de inte använder sin ställning för att påverka spelrecensenter?

Activision kommer troligen gå exklusive deals till sidor och tidningar som ger deras titlar låga betyg!!!!!! /sarkasm

För exklusive deals skulle vara så mycket värda om förtaget bara släppte skitspel /sarkasm


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hipshot:

Mycket snack...

Varför tar de inte och redovisar vad den totala kostnaden var för att utveckla, marknadsföra och muta alla recensenter... det är en siffra som är mer intressant i mina ögon iaf...

Hehe, tror du verkligen på allvar att Activision mutat spelrecensenter?

Tror du seriöst på att de inte använder sin ställning för att påverka spelrecensenter?

Activision kommer troligen gå exklusive deals till sidor och tidningar som ger deras titlar låga betyg!!!!!! /sarkasm

För exklusive deals skulle vara så mycket värda om förtaget bara släppte skitspel /sarkasm

*facepalm* Ja, det du säger stämmer ju verkligen in på Activision. Bara kolla på antal sålda spel, värsta skräpet. Inget som vill ha.

Medlem

Åh vad jag längtar till Mw3, denna serie är klart bäst bland shooters.

Medlem

jaha så cs vinner ej? eller sc eller wc3? driver dom eller? dom har ingen suck emot dessa spel, Enda anledningen som gör man spelr mycket mw2 är lvla upp låsa upp nya vapen. Spelupplevelsen är såhär.

Sitt och vänta så vinner du.

Tåler ingenting. och behöver inte ens sikta för huvudet.

Medlem

Cod mw2 var ett lågvattenmärke i stil med OFP - DR, konsollportat skit som ingen riktig pcspelare kan acceptera.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hipshot:

Mycket snack...

Varför tar de inte och redovisar vad den totala kostnaden var för att utveckla, marknadsföra och muta alla recensenter... det är en siffra som är mer intressant i mina ögon iaf...

Hehe, tror du verkligen på allvar att Activision mutat spelrecensenter?

Tror du seriöst på att de inte använder sin ställning för att påverka spelrecensenter?

Activision kommer troligen gå exklusive deals till sidor och tidningar som ger deras titlar låga betyg!!!!!! /sarkasm

Jag tror inte alls att de skulle använda sin ställning för inga andra företag har ju gjort så.
Let's ask Jeff liksom.

http://www.youtube.com/watch?v=5FuJ81sDR2o
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Gerstmann

Skandal när han fick sparken.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Hipshot:

Mycket snack...

Varför tar de inte och redovisar vad den totala kostnaden var för att utveckla, marknadsföra och muta alla recensenter... det är en siffra som är mer intressant i mina ögon iaf...

Hehe, tror du verkligen på allvar att Activision mutat spelrecensenter?

En alltför konsekvent tillbakavisande recensentkår gör mig bara mer övertygad om att det förkommer indirekt eller till och med direkt påverkan...

Nej, jag tror inte bara Activision gör det...

Men det är lungt Sebastian Lind, du är säkert inte on the take...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

CoD suger


signatur

Meep!

Medlem

Det är ju synd att majoriteten av speltiden i MW2 MP går ut på att försöka hitta en host innan man får spela, och vänta på hostbyte under spelets gång när den som är host lämnar

Vad fan konsolägare, skärp er för fan och kräv bättre MP stöd för era konsoller så vi PC ägare slipper sånt här skit i fortsättningen. Förstår inte hur ni kan vara nöjda med så dåligt MP stöd som spelen har till era konsoller.
(Ja, jag äger själv ett par konsoller och har provat på MP i ett stort antal spel, och jag är riktigt missnöjd med dem alla)

Medlem

Svårt att implementera ett fungerande mp med ett tveksamt kontrollsystem...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

123
Skriv svar