The Division i kvällens Fragzone

Robot
The Division i kvällens Fragzone

Vi träffar svenskarna bakom årets stora E3-skräll, pratar om Frictionals science fiction-mardröm och spelar Battlefield 4 lite för mycket.

#massive-entertainment, #the-division-2, #soma, #frictional-games, #battlefield-4


Medlem
The Division i kvällens Fragzone

Calle, Idol 2014!

Medlem

<-- Detta är mitt ansiktsuttryck just nu typ
Tack för att ni fortsätter göra bra avsnitt!

PS. Jag har för mig att det gick att betala sin prenumeration för FZ Support med Paypal i början. Är det tillfälligt borta eller går det endast att betala med VISA\Mastercard? Fick tummen ur nu och tänkte bli slacker-backer men har ej dessa betalalternativ tillgängliga. Jaja, får väl skaffa mig vänner

Medlem

The Division!!!!!!!!!!! <3

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av naess91:

Calle, Idol 2014!

Jag kan dansa också!


signatur
Inaktiv

Fragzone! Torsdagen är räddad. Ser fram emot ett trevligt avsnitt med många intressanta inslag och i sin vanliga ordning ett par skratt också:)

Medlem

Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.

Medlem

Kommer inte Infamous: Second Son också till realesen för PS4? :S

Medlem

Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kaiser_Johan:

Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.

Skrivet av zippiz:

Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.

Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.

Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.


signatur
Medlem

Trion levererar som vanligt, underhållande och bra avsnitt.

Medlem

Funkar mycket bättre, tack - även om jag har problem ungefär 8 minuter in, bättre än 30 sekunder

Medlem

Är det bara jag som tycker Calle är tio olika sorters skitgullig?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.

Skrivet av zippiz:

Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.

Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.

Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.

Fick problem att typ 10min saknades i slutet, verkar vara löst nu med den versionen som har lägre bitrate, den extra krispgia verkar dock fortfarande ha det problemet :/.

Aja allt kan ju inte vara perfekt, förstår också att ni inte prioriterar youtube heller som dem håller på. Kanske blip vore ett alternativ? Eller dem kanske har massa andra problem, är inte så insatt.

Kan ni inte ha egen videospelare... x).

Hursomhelst, bra avsnitt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Xepheros:

Är det bara jag som tycker Calle är tio olika sorters skitgullig?

Du och mamma


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.

Skrivet av zippiz:

Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.

Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.

Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.

Fick problem att typ 10min saknades i slutet, verkar vara löst nu med den versionen som har lägre bitrate, den extra krispgia verkar dock fortfarande ha det problemet :/.

Aja allt kan ju inte vara perfekt, förstår också att ni inte prioriterar youtube heller som dem håller på. Kanske blip vore ett alternativ? Eller dem kanske har massa andra problem, är inte så insatt.

Kan ni inte ha egen videospelare... x).

Hursomhelst, bra avsnitt!

Ja, Vimeo verkar ha fuckat den filen. Vi har en egen spelare, men den har det varit mycket klagomål på den, varför vi har tittat på alternativ.


signatur
Medlem

Mycket bra! Välproducerat, intressant, bra ljud och tokiga upptåg. Me like!

Och nu är det bara några timmar kvar innan Overkligt #61 släpps!

Helgen börjar tidigt!

Tack!

Medlem

Surt att behöva stänga av flashblock för att se avsnittet.

Dagens i-landsproblem....:P

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Xepheros:

Är det bara jag som tycker Calle är tio olika sorters skitgullig?

Du och mamma

Jo men hur kan man -inte- tycka att våran egen Shepherd är gullig liksom? Bara räddar världen från Reapers genom speljournalistik!

Medlem

Vimeo funkade perfekt!

För er som undrar så kör Frictional Games med egenutvecklad motor vid namn HPL Engine.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.

Skrivet av zippiz:

Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.

Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden.

Ja då, nu har jag sett 20min och det har fungerat fint, tidigare slutade det fungera runt 15-17min. Försökte flera gånger men gick bara i några sekunder när när man skippade fram dit.
Väldigt underligt att ni har sådana problem, vill gärna kolla på era shower och reportage så blir glad när det funkar.

Tack!

Inaktiv

ja det är ju riktigt synd att man inte kan se avsnittet ....

Medlem

Haha! Jag kan bli sådär också om kaffet tar slut En gamer ska inte behöva spela utan sitt kaffe!

Medlem

Jag gillar inte denna layouten, jag hoppas inte detta är så som hela sidan kommer bli. Det var svårt nog när ni gick ifrån en helsida för den här spaltdesignen.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Oh why, Oh why Fz!

Försökt kolla på avsnittet både här och på Vimeo.

Videon bara stannar och buffrar i all oändlighet


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av enboomer:

Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?

Youtube vill inte samarbeta med oss, ska se om jag kan hitta ett alternativ.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av enboomer:

Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?

Youtube vill inte samarbeta med oss, ska se om jag kan hitta ett alternativ.

Funkar för mig nu helt plötsligt. Det var som ett ljussken från ovan och en röst som sade: "Du skall icke lida"


signatur

Everybody needs help.

Medlem

härligt intro


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av enboomer:

Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?

Youtube vill inte samarbeta med oss, ska se om jag kan hitta ett alternativ.

Supertack Calle Efter ca 23 försök funkade den till sist. Asgarv på introt!
Kunde gått jävligt illa då jag hade munnen full med Te

123
Skriv svar