Häftiga filmer från betan av Rambo-spelet

Medlem

Skulle kunna vara ett riktigt fint mobilspel

Geeks Gaming

Seriöst... säg att detta är ett mobil spel...

Medlem

Kan väl inte vara sämre än Rambo till NES


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Visst var 80-talets frisyrer fula, men det där var väl onödigt fult?

Medlem

Hette ju inte rambo *men var ju det*, fire force till amiga verkar ju bättre än detta.

http://www.youtube.com/watch?v=gIOzxlBVI38

Medlem

Jävlar va tjåkkt! Hoppas inte de missat att få en chans att dual wielda M60 för det är det bara RAMbo som kan.

Coolaste shootern på länge ser det ut som.

Medlem

Såg skit ut, men man kommer ändå spela det bara för det är Rambo är jag rädd för

Kunde inte en bättre utvecklare fått licensen istället, suck


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det ser ut som ett QTE-baserat Time Crisis från 2004.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det ser ut som ett QTE-baserat Time Crisis från 2004.

GOTY 2K14!!!!!!1

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Mer lockande än BF4 och Ghosts, i alla fall.

Det funkar ju i alla fall till skillnad från BF4 Förstår inte ens hur du kan jämföra detta mästerverk med de spelen ^^

Medlem

jag är mest nyfiken på anledningen till att skapa ett spel utifrån Rambo nu 2014? firar de 30års jubelium från filmen eller?
Hade ju varit kul att vara en fluga i fikarummet hos spelutvecklaren när chefen säger" jamen va fan grabbar, vad säger ni, skalll vi inte ta och göra en rälsskjutare baserade på gamla Rambo??? va? nyttänkade är för mesar"

Medlem
Skrivet av WhiteWolf68:

jag är mest nyfiken på anledningen till att skapa ett spel utifrån Rambo nu 2014? firar de 30års jubelium från filmen eller?
Hade ju varit kul att vara en fluga i fikarummet hos spelutvecklaren när chefen säger" jamen va fan grabbar, vad säger ni, skalll vi inte ta och göra en rälsskjutare baserade på gamla Rambo??? va? nyttänkade är för mesar"

Tycker nästan att det här borde klassas som nytänkande år 2014

12
Skriv svar