Topp 3 Torsdag!

Inaktiv
Topp 3 Torsdag!

Wihoo, torsdag! ;D Idag kommer en lista över dom 3 saker jag hatar mest som gäster gör, med spel och tillbehör. Here we go!

Nummer 3:

Fingrar på skivor!

Blir galen på folk som inte vet hur man tar ut skivor ur fodralen och folk som tar på skivan. Lärde era föräldrar er ingenting när ni växte upp?! Gaaawd! Försök inte bända ur skivan ur fodralet, bryter du skivan så bryter jag... dina.... solglasögon. eller nåt....

Nummer 2:

Screening!

Det är oftast väldigt svårt att låta bli, men hatar att spela med folk som förlitar sig på att kolla på motståndarens del av skärmen. Sluta fuska douche!

Vad tror ni att det är?

Gissningar?

Nummer 1:

Flottiga fingrar!

Alltså, nej! Ha åtminstone förstånd nog att torka av dig på dina byxor innan du tar i mina grejer! Detta gäller kontroller och skivor. Bland det äckligaste jag vet är att ta över kontrollen efter någon som haft "ostbågsfingrar".

Nu sitter jag här och är lite småförbannad, var inte bra att skriva om sånt här.

Vad har ni för irritationsmoment när polarna är på besök för lite spelande?

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Topp 3 Torsdag!

Regel nummer 1:
Spel sorteras i bokstavsordning. Har du tagit ett spel på en viss plats så ska det av alfabetiska skäl ställas tillbaka på samma plats. Glöm inte det!

Inaktiv

Jag har gett upp det vad det gäller spelen. Dom står bara i konsolordning. Disneyfilmerna däremot, står dom inte i nummerordning då är det någon som får på moppo!


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem

Folk som inte kan kontrollera sitt humör och väljer att ta ut all sin ilska på kontroll eller närliggande möblemang.


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar