Watch Dogs gör folk till riktiga hackers

Medlem

Ja!!! SNÄLLA HJÄLP MIG! HAN HAR SÅ RÄTT!

Ända sen jag var sju, så har jag varit tvungen att dra på mig en röd mössa, säga "Here we GO!" och hoppa på stackars sköldpaddor... VARJE MORGON!

Nu kanske jag blir lite av en konspirations-hejjare.

Men ganska lustigt att han inte talar något om NSA (antar jag, för mina ögon och öron fick ont av att kolla på gubben)... Det är som att det hänt något superdåligt, men att de försöker dölja det genom att säga "Titta här, jag är en idiot, kolla på mig!"

Glenn Beck Strikes Again. Var ju förövrigt han som liknade lägret på Utöya vid hitlerjugend efter massakern.

Medlem

Glenn Beck är en karaktär konstruerad för att provocera och opinionera de korkade, religiösa och ignoranta personerna som tittar på fox news in the first place.

Sen att NSA antagligen redan gör det han oroar sig över är ju en annan sak.

Medlem

hahaha XD vad i helvete. Snälla säg att det finns en southpark avsnitt som gör satir över trångsynta, ignoranta människor som han

Medlem

Men superman finns ju redan för dem som vill spela det?
Om man nu ska vara en "public figure" så borde man vara lite påläst.

Dessutom det här att det är spel som bringar våld, men hur kan det komma sig då action filmer kom först ut? Komiskt...


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Avstängd

Om det vore sant att spel gör folk till mördare och hackers, borde inte det också betyda att den dagen utomjordingar anfaller jorden så har vi ett jävligt starkt försvar. Tänk alla gamers som lärt sig behärska utomjordisk teknologi tack vare spel. Bring it on bitches


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

"they test it for an hundred hours, think of that, one hundred hours."

haha, så jävla hemskt, dom testar spelet i två arbetsveckor.

Medlem

man får då leta länge innan man hittar denna nivå av dumhet

Medlem

Jag skulle tycka det var kul om han hittade Payday-spelen...

Medlem

Klart det kan bli så! det är en sak vi har "accepterat" i kulturen. Ungefär som att åka bil det är okej och vi accepterar att folk dör varje år i bilkrasher.

Medlem

..............................................................................................................

Medlem

För er som avfärdar det han sitter och talar om; Jag har suttit och spelat Watch Dogs i ett antal timmar och bara så ni vet så har jag tillgång till er iPad nu (höll Q för länge). Känn på den

Medlem
Skrivet av Caravaggio:

Nu har jag inte spelat just Watch Dogs men det man lär sig via spel är att trycka på knappar, inget annat. Skulle nån lägga fram ett maskingevär skulle jag inte ha en aning om hur man hanterar det.

Självklart ska man få häva ur sig åsikter, men jag hörde efteråt att den här snubben verkar vara rätt populär och då blir det ju läskigt att det kan vara rätt många därute som lyssnar och
bara lapar i sig detta som sanning istället för att det bara är hans åsikt.

Om du tittar på hur man laddar ett vapen i tex bf4 så är det i princip bara att kopiera momenten i verkligheten så kommer det fungera (gäller ej straightpull tex i bf4 då dessa konverteringar är rent bull), de flesta vapen, framförallt militära är gjorda för att vara nobrainers när det kommer till grundläggande funktioner så nu vet du hur man gör he he. Sen att jag inte tror för en sekund att en person blir en massmördande galning bara för att denne spelat bf4 och får ett vapen i handen är ju en annan femma. ALLTID andra orsaker bakom.

Att man skulle bli hacker av att trycka på z och sen hålla in q i watchdogs är ju bara ett rent patetiskt påstående

Medlem

The stupid is strong in this one.

Medlem

Glenn Beck är ett ökänt rövhål... Next please.

Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av Caravaggio:

Nu har jag inte spelat just Watch Dogs men det man lär sig via spel är att trycka på knappar, inget annat. Skulle nån lägga fram ett maskingevär skulle jag inte ha en aning om hur man hanterar det.

Självklart ska man få häva ur sig åsikter, men jag hörde efteråt att den här snubben verkar vara rätt populär och då blir det ju läskigt att det kan vara rätt många därute som lyssnar och
bara lapar i sig detta som sanning istället för att det bara är hans åsikt.

Om du tittar på hur man laddar ett vapen i tex bf4 så är det i princip bara att kopiera momenten i verkligheten så kommer det fungera (gäller ej straightpull tex i bf4 då dessa konverteringar är rent bull), de flesta vapen, framförallt militära är gjorda för att vara nobrainers när det kommer till grundläggande funktioner så nu vet du hur man gör he he. Sen att jag inte tror för en sekund att en person blir en massmördande galning bara för att denne spelat bf4 och får ett vapen i handen är ju en annan femma. ALLTID andra orsaker bakom.

Att man skulle bli hacker av att trycka på z och sen hålla in q i watchdogs är ju bara ett rent patetiskt påstående

Kan säga av egen erfarenhet att jag hade iaf ingen aning om hur man hanterade ett vapen innan jag gjorde lumpen. Hade spelat massvis med krigsspel innan jag gjorde lumpen. Spelade Battlefield, Counter Strike, Call of duty, mm. Men det är absolut inte som i verkligheten. Har du testat något vapen i verkligheten?

För övrigt så fattar man ju ganska snart att det rör sig om religiös människa som är programledare. Tycker sånt här är så vidrigt, jag blir riktigt rädd för dessa människor. Han lever i sin drömvärld och verkar inte ha någon verklighetsuppfattning. Det är de som startat krig, terrorism, sekter, plus allt annat skit i världen. Jag hatar religionen, det har förstört så mycket för mänskligheten under så många år. Hoppas någon kan tillrättavisa honom, så att vi alla får en bättre värld.

Edit: Såg ett annat roligt exempel på hur Texas är efterblivet: http://www.dn.se/nyheter/varlden/krog-portade-gaypar-da-slog-...

Herregud, och denna gubben har en son som han ska uppfostra dessutom.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

http://1.bp.blogspot.com/-skvmFh6eyrM/UPEXHZeZf8I/AAAAAAAAXZc...

Medlem
Skrivet av cyzed:
Skrivet av Komured:
Skrivet av Caravaggio:

Nu har jag inte spelat just Watch Dogs men det man lär sig via spel är att trycka på knappar, inget annat. Skulle nån lägga fram ett maskingevär skulle jag inte ha en aning om hur man hanterar det.

Självklart ska man få häva ur sig åsikter, men jag hörde efteråt att den här snubben verkar vara rätt populär och då blir det ju läskigt att det kan vara rätt många därute som lyssnar och
bara lapar i sig detta som sanning istället för att det bara är hans åsikt.

Om du tittar på hur man laddar ett vapen i tex bf4 så är det i princip bara att kopiera momenten i verkligheten så kommer det fungera (gäller ej straightpull tex i bf4 då dessa konverteringar är rent bull), de flesta vapen, framförallt militära är gjorda för att vara nobrainers när det kommer till grundläggande funktioner så nu vet du hur man gör he he. Sen att jag inte tror för en sekund att en person blir en massmördande galning bara för att denne spelat bf4 och får ett vapen i handen är ju en annan femma. ALLTID andra orsaker bakom.

Att man skulle bli hacker av att trycka på z och sen hålla in q i watchdogs är ju bara ett rent patetiskt påstående

Kan säga av egen erfarenhet att jag hade iaf ingen aning om hur man hanterade ett vapen innan jag gjorde lumpen. Hade spelat massvis med krigsspel innan jag gjorde lumpen. Spelade Battlefield, Counter Strike, Call of duty, mm. Men det är absolut inte som i verkligheten. Har du testat något vapen i verkligheten?
/

Ja jag är aktiv i dynamiskt skytte samt fritt gevär. Basic ladda vapnet klarar vem som, om man spelat lite modernare spel (kommer inte ihåg hur det såg ut med annimationerna i CS), Att fältstrippa, samt träffa något är en helt annan femma dock

Ish
Medlem

Har man sitt program på Fox så är det så.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av cyzed:
Skrivet av Komured:
Skrivet av Caravaggio:

Nu har jag inte spelat just Watch Dogs men det man lär sig via spel är att trycka på knappar, inget annat. Skulle nån lägga fram ett maskingevär skulle jag inte ha en aning om hur man hanterar det.

Självklart ska man få häva ur sig åsikter, men jag hörde efteråt att den här snubben verkar vara rätt populär och då blir det ju läskigt att det kan vara rätt många därute som lyssnar och
bara lapar i sig detta som sanning istället för att det bara är hans åsikt.

Om du tittar på hur man laddar ett vapen i tex bf4 så är det i princip bara att kopiera momenten i verkligheten så kommer det fungera (gäller ej straightpull tex i bf4 då dessa konverteringar är rent bull), de flesta vapen, framförallt militära är gjorda för att vara nobrainers när det kommer till grundläggande funktioner så nu vet du hur man gör he he. Sen att jag inte tror för en sekund att en person blir en massmördande galning bara för att denne spelat bf4 och får ett vapen i handen är ju en annan femma. ALLTID andra orsaker bakom.

Att man skulle bli hacker av att trycka på z och sen hålla in q i watchdogs är ju bara ett rent patetiskt påstående

Kan säga av egen erfarenhet att jag hade iaf ingen aning om hur man hanterade ett vapen innan jag gjorde lumpen. Hade spelat massvis med krigsspel innan jag gjorde lumpen. Spelade Battlefield, Counter Strike, Call of duty, mm. Men det är absolut inte som i verkligheten. Har du testat något vapen i verkligheten?
/

Ja jag är aktiv i dynamiskt skytte samt fritt gevär. Basic ladda vapnet klarar vem som, om man spelat lite modernare spel (kommer inte ihåg hur det såg ut med annimationerna i CS), Att fältstrippa, samt träffa något är en helt annan femma dock

Ja, men jag tror att det är svårt att förstå för någon som kan hantera vapen hur någon som inte vet det kan misslyckas. Men jag tror faktiskt inte att någon som inte är intresserad av vapen kan bara plocka upp ett vapen, ladda det och använda det. Det är faktiskt inte helt logiskt även fast det är väldigt enkelt när man kan. När man har drillat det några gånger kan man göra det i sömnen, men av att bara ha kollat på spel så tror jag att man får väldigt svårt att få vapnet att funka utan hjälp. Då menar jag de som inte kan något om vapen överhuvudtaget. Samma resonemang kan du ha om att köra bil, om man har kört t ex forza så är det inte alls som att köra på riktigt. Det är en helt annan upplevelse, samma med trucksimulator, det är så många andra moment som spelet inte går igenom. Men för den som kan lite så verkar det verkligt.

Så det jag säger är att det är väldigt svårt att lära sig nåt av spel utan att ha en introduktion i verkligheten. Sen kan man ju givetvis förfina sina kunskaper genom spel (t ex backa lastbil med släp), men man måste fortfarande ha introduktionen i verkligheten, tror jag.

Ish
Medlem

"Det var skottlossning på ett politiskt läger, som påminner lite om Hitlerjugend. Jag menar, vem är det som anordnar läger för ungdomar som handlar om politik? Det är alarmerande, sade Beck i sin radioshow." - Glenn Beck.

Sa jag att han tjänar 25-35$ miljoner om året? Men sen fick ju Obama fredspriset också. Alfred skulle vända sig i sin grav.

Enjoy! http://politicalhumor.about.com/od/stupidquotes/a/glenn-beck-...


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Jo sista idioten är inte född än. Så han håller ställningarna bra, tänk om .... ?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Vad jobbigt det måste vara att vara en sån person som honom.

Skrivet av boota:

jag orkar inte mer. kan ingen bara stänga av USA?

Håll in Q i några sekunder bara så får vi se vad som händer.

Tramsiga pratshower i USA utan någon större insyn i det stora hela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Enkelt ju, håll in Q!

Inaktiv

Det är bra med nyfikenhet:up:

Medlem

"Tonåringen spelade call of duty inte långt innan han begick självmord" Han borstade säkert också tänderna den dagen, kanske ska vi sluta borsta tänderna kanske är det de som leder till självmords bänegenhet.

Suck dessa människor, ska man slänga ut såna här anklagelser kan man väl åtminstone ta sig tiden at faktiskt göra lite research om det man pratar om.

Medlem

Killen hade säkert skor på sig varje dag också tänk på vad det kan påverka psyket.
Själv spelade jag mycket NHL när jag var liten, väntar fortfarande på ett proffs kontrakt som spelare eller möjligen manager.

123
Skriv svar