BF2-patchen hämtas från FZ

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av IcePillow:

Ni som installerar spelet på nytt. Dra ner 1.41 redan idag. Man behöver den installerad för att kunna lägga på 1.50.

... och den slangar ni såklart också från filarkivet


signatur
Medlem

ÄLSKAR DICE!!

Medlem

antagligen är jag blind bf2 euro forses och armord furry till alla spelare for free????
men bra annars
och det är bra att euro och armord blir free

Medlem

Finns det något sätt man kan tanka hem spelet lagligt? Min skiva är borta, snyft. Deppigt med tomt CD fodral!

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Trevligt! Längtar! 8)

Samma här
Det var på tiden att den släpptes,synd bara att det inte blev nån buddy list som i BF2142.

Medlem

Ärade FZ-crew, tack!

Kan ni bekräfta storleken på patchen redan nu?

Medlem

Fan vad bra!

Hade varit riktigt nice med en officiell/inofficiell FZ server också!

Medlem

Wunderbar!


signatur

I've been everywhere on Earth, even at the end of Excel

Medlem

Måste man fortfarande vara doktorand i dataprogramering för att starta bf2?


signatur

living let die

Medlem

nu har man kört de 3 beta patcharna så får man hoppas på att det blir en riktigt bra fullständig patch


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Nej

installera, patcha,konfigurera, logga in och börja spela


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Redaktör
Skrivet av Mabec:

Ärade FZ-crew, tack!

Kan ni bekräfta storleken på patchen redan nu?

Den är ganska exakt 2 gigabyte stor.


signatur
Medlem

Skönt att dom inkluderar EF och AF, det tar sån jädrans tid att installera dom också.

Patchen ska hämtas och liras, Battlefield Gottland here I come


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Eottt:

Gött!

Men - Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model. lättare att träffa? Hade hellre sett att man har mindre liv...

Var de inte problem av karaktären köra in pipa i munnen och ändå missa?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

URK
Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Eottt:

Gött!

Men - Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model. lättare att träffa? Hade hellre sett att man har mindre liv...

Var de inte problem av karaktären köra in pipa i munnen och ändå missa?

hade en bra film på det innan jag formaterade om datorn. det ligger en AT person på marken jag kör upp pipan i baken på han och tömmer ett mag och inget händer skotten tar slut och jag laddar om tömmer ytligare ett mag som tar slut. tar fram pistolen tömmer det maget oxå. sedan tar fram kniven och hugger han ett antal gånger. under tiden har jga flyttat så jag har skjutit han i flera olika vinklar och han ligger helt still. för att sedan att han vänder sig om och smäller av missilen så båda dör.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Äntligen!


signatur
Medlem

Hoppas bara jag får igång Battlefield 2 denna gången. Det gick inte särskilt bra med Beta patchen, så hoppas att det var pågrund av att det var en beta.

Återstår att se!

Medlem

Har inte spelat på ett tag och funderar om jag kommer behöva göra uppdateringen till 1.41 först eller inte. Kan man kolla versionsnumret någonstans utan att starta spelet? Giter inte plocka fram skivan just nu.

Inaktiv

Det ska bli kul att lira igen, hoppas dom har gjort något för att minska radio spammet.. men man vänjer sig väl igen om dom inte har fixat.

BME
Medlem
Skrivet av Plastankan:

Det ska bli kul att lira igen, hoppas dom har gjort något för att minska radio spammet.. men man vänjer sig väl igen om dom inte har fixat.

ENEMY U-BOAT SPOTTED!


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Whoho:D installerar BF2 nu!!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Snart så blir det pang-pang! Tack FZ för uppladdningen av patchen. Uppskattas en hel del kan jag säga.

Edit: Enemy Infantry Spotted! Enemy Infantry Spotted! Enemy Infantry Spotted! Enemy Infantry Spotted!

Inaktiv

Hörde att det ska komma en patch till Tetris.


signatur

You can't spell "manslaughter" without "laughter".

12
Skriv svar