Star Wars: Battlefront kommer att visas inom kort!
Samtidigt som det är ballt med jedis hoppas jag nästan att sådana karaktärer inte finns med. Jag vill inte se Darth Vader flänga omkring kring någon kontrollpunkt och vara "out of character".
Oroa dig inte, såna häftigheter är som gjorda för framtida DLC.
Bara det här INTE blir Battlefield SW edition. Battlefield tappade mitt intresse direkt efter 1942 och det har bara blivit värre med varje iteration. Längtar fortfarande efter en riktig 1942-remake med fler spelare, gärna samma kartor med uppdaterad grafik. Så härligt blandat spel med tanks-banor, pew pew, flygplansbanorna, skeppen, old-school. Jäklar vad bra det var.
Kom också att tänka på Star Trek: Elite Forces... klart underskattat lir som skulle kunna få en vettig DICE-uppdatering till 2015-standard.
Bara de inte blir 3rd person trams, i så fall ha det som en server-option minst, samt ta bort alla fjantiga jedia och annat som bara förlöjligar.
Hoppas detta blir en mer seriös ton på star-wars serien än vad battlefront 1,2 förmedlade. Gärna många fordon, karaktärer men inte bara för sakens skull, ser hellre en rik upplevelse och de bästa star wars spelet som gjorts.
Vill man ha ett jedi och svärd spel borde man göra det till en separat grej snarare än att försöka sig på en kombination vilket bara kan sluta illa. Frostbite melee, kombinerat med ett spel av battlefield/battefront-typen kan ju bara gå typ, ptja som battlefront eller sämre.
Samtidigt som det är ballt med jedis hoppas jag nästan att sådana karaktärer inte finns med. Jag vill inte se Darth Vader flänga omkring kring någon kontrollpunkt och vara "out of character".
Kanske i ett spelläge just för Jedis/Siths isf.