Flyg med Gustav Fridolin och regeringsplanet mellan Arlanda och Bromma!

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Fz asså, Kommer ihåg en gång i tiden när dom gjorde bra recensioner och höll sig borta från hänt extra nyheter. Men ja halvdåliga recensioner va väl inte tillräckligt så nu ska dom göra sig roliga på politikers bekostnad. Och sen inte skriva hela historien om att det va försvarets beslut att flyga som dom gjorde. Men fz, varför skriva hela historien när man kan välja dom bästa bitarna för att få fler klick.

Skämtjournalistik på denna sida. . .

Du skämtar hoppas jag? Haha

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av datanörd:

Äsch. Roligt ju att resan återskapats i Flight simulator X.

Jag håller med. Det som får mitt blod att koka är kommentarerna och reaktionerna.

De som inte fattar att Violin själv är "oskyldig" avseende detta är lite sorgliga ja. Men humorn i det hela är ändå svår att missa. Där står alltså ena hälften av ledarskapet i ett "miljö"-parti, på en flygplats samma person aktivt vill lägga ned och väntar på ett flygplan som måste åka fyra mil och orsaka stora utsläpp på kuppen. Humor!

Ditt förra inlägg var dock lite tristare. Vet inte hur du lyckades få in sexism i en tråd om en man som väntar på ett flygplan.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Ditt förra inlägg var dock lite tristare. Vet inte hur du lyckades få in sexism i en tråd om en man som väntar på ett flygplan.

Det var lite mer allmänt känslan jag får ofta på forumet. Samt en tidig kommentar på den här nyheten som fick många likes där det klagas på "Miljöfascister" och "Feministiskt Flummeri".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hade flygningen gjorts korrekt som trafikflyget gör så hade det tagit längre tid


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av datanörd:

Äsch. Roligt ju att resan återskapats i Flight simulator X.

Det tänkte jag också. Du och jag och FZ tydligen....


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Om Anders Borg kan kräva att få kliva på i Skavsta så kan säkerligen Fridolin kräva att regeringen åker så miljösnålt som möjligt. Fridolin erkänner själv att han landat och rest ifrån Arlanda förut, då hans parti vill lägga ner Bromma flygplats så bör han säkerligen veta att de stänger 22:00.

Det är oerhört pinsamt att Miljöpartiet inte gör sin hemläxa.
Som miljömedveten person så tar jag alltid och läser mig på vad saker och ting gör för miljön. Att inte ett språkrör med assistenter och annan ledningspersonal gör kopplingen innan pressen är oseriöst.

Om högerpartierna friskriver det hör inte till saken, de är okej med mellanlandningar i Skavsta för Anders Borg så det är väl inget att tillägga där.

Flight Simulator X har man slängt iväg många timmar på.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

He he he...
Den landningen hade nog kostat flyglappen...
Det kanske var Friddolajn som spakade ?


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

123
Skriv svar