Möt Onyxia 2.0 i World of Warcraft

Gen
Medlem
Skrivet av Joltskum:

Blizzard verkar få slut på ideér. Snart kommer man ju vara tillbaka göra samma saker som på 60 fast i mindre skala.

Lägg ner nu och satsa på annat.

Håller med. En sista expansion med ny content hade räckt. Istället får vi två nya raser, Azeroth Revamp och 5 nya och otroligt sega levlar i väntan på nästa expansion efter Cataclysm.

Medlem

hade vart grymt om dom uppgraderede quel serrar också då sa ja banne mig börja spela i gen
the 1 and only!

Skrivet av anon_38597:

Ni som säger att wow är casual, jag vill gärna se era firefighter/knock knock knock on wood/one light in the darkness/algalon achievments...

Raidar en gång i veckan på min Paladin och jag har allt ovanstående, det är det som är charmen med World of Warcraft nu för tiden.

Ontopic: Ska bli kul att få äntra Onyxias Lair igen, känns som evigheter sen man bankade huvudet i väggen hela natten bara för att få svaja hennes huvud i Orgrimmar!

Skrivet av mangeman182:

hade vart grymt om dom uppgraderede quel serrar också då ska ja banne mig börja spela igen
the 1 and only!

[http://db.mmo-champion.com/i/49303/gleaming-quelserrar/]

Det gör dem!

Medlem

Nämen??!! Nu rycker det i wow-tarmen igen..

Medlem

Stort plus från mig. Föredrar gammalt content framför ny.

Medlem

Håller med föregående talare, SKÖNT!
Först kom TBC som var rätt intressant i sig, sen kom WOTLK.. och det är så jääääävla tungt att levla nu från 1-80 för en liten skithög osm mig som jobbar 9 timmar om dagen.

Gamla världen blir bara mer och mer tom, att dom sätter liv i den igen är ett stort plus hos mig.
Förhoppningvis fixar så man kan flyga i Azeroth.

Jag och mina polare slog vad om att om dom höjer leveln till 90 så slutar vi spela.. nu om der blir bara 85 så kan vi pusta ut

Inaktiv
Skrivet av korosuu:

wow var alltid casual, bara för att det är enklare nu än det var förut betyder inte att det inte var enkelt redan från början.

och klart dom måste använda gamla saker för att skapa nytt, inte som att dom tjänar tillräckligt för att... oj... jo men dom använder ju dom pengarna för att ge mer till wow spelarbase..... oj... eeehmmm.... jo men dom har ju släppt många expansi... eehh... ja dom har ju iallafall addat mycket nytt i sina expansions.....................*vandrar iväg*

Du har 0 koll.. Jag vet att inte alla hänger på wow-europe forum men många gör. Hur mycket folk som helst har sakt "plz plz blizzard redo old content". Sen gör dom det och sånna som du tror genast att dom har slut på ideér? Blizzard skulle kunna mata ut content till wow i åratal men dom gör en liten grej för att fira 5 års med en grej som många vill ha.

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Ni som säger att wow är casual, jag vill gärna se era firefighter/knock knock knock on wood/one light in the darkness/algalon achievments...

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Talnivarr&n=Fid...

Ja, wow är casual.

Medlem
Skrivet av mAniAk:
Skrivet av Handa:
Skrivet av Brandter:

Och hon är säkert så jävla nerfat jämfört med 40man versionen. Wow är för mig slut, de har lyckats att sabba spelet mer och mer på tiden som har gått. Mest nu på senare tid när de har gjort spelet "casual".

Onyxia har aldrig varit svår, vi delade upp raiden i två för att få mer loot varje gång vi tog henne, och det gjorde de flesta någorlunda bra guilder också.

Så roligt att läsa gnäll om att WoW har blivit casual när de själva knappt kommer ihåg hur det var på 60.

Inte fan var onyxia lätt i början när man försökte sig på henne med greens, blues och möjligen en epic eller två.
Samt att man inte direkt hade några taktiker och att hon är jävligt random. Allt kan verkligen gå fel.

Inte sagt att hon var lätt men hon har aldrig varit speciellt svår om man jämför med t.ex. Naxx 40 och så vidare...

12
Skriv svar