Xbox 360 uppdaterad

Medlem
Skrivet av Babaganoush:

Har inte kollat priserna så noga, men spelen ligger på cirka 300 kr ?
Köpte iaf en lightsaber till min avatar, ser lite småfräckt ut när han leker med den, ska bli intressant hur det ser ut när man lirar avatargames typ uno rush sen

ajaj, det verkar inte som om dom där leksakerna man köper till sin avatar syns i avatarspel,
man ser ju sin avatar joxa med sina leksaker när han står själv i dashboarden,
men han leker inte med sina leksaker i spel där våra avatarer är med,
i kortspelet uno rush ser man sin och övriga medspelares avatarer där dom gör sina vanliga moves, men leksakerna man köpt syns inte,
vet inte hur det är med övriga avatarspel.

Medlem

Någon som vet något om grejerna man ska kunna "vinna" i spel till avatarerna? Kommer det bara till senare spel?

Medlem

Min xbox överlevde inte patchen. Efteråt klarar den högst 3-4 minuter innan den fryser igen. Jag har en gammal Xenon.

Har alla andra med Xenon redan fått byta ut sina eller är det fler som haft problem?

Medlem

schadow, hur svårt kan de vara att skicka länken?

Efter snabb google på den saxade texten från schadow så dyker den upp på flera sidor med RUBRIKEN:
Dangerous Xbox 360 Update Killing Homebrew

Från gruppen Free60.

Google efter Free60 ger denna länk:
http://www.free60.org/wiki/Main_Page


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Skrivet av schadow:

flåt visste inte att man blev expert på allt bara man postar massa på ett forum

Eftersom jag har mer post än [cp]Billen så måste alltså jag ha rätt ... o jag håller på nykomlingen;)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Otroligt dyrt...Assassins creed finns ju i realådorna för 99-149kr, och de vill ha hutlösa 349. LÖJLIGT!

Medlem
Skrivet av danjex:

Min xbox överlevde inte patchen. Efteråt klarar den högst 3-4 minuter innan den fryser igen. Jag har en gammal Xenon.

Har alla andra med Xenon redan fått byta ut sina eller är det fler som haft problem?

Min har överlevt iallafall överlevt än så länge och jag har inte märkt några bekymmer från den nya uppdateringen.


signatur

Did someone say Bläärp?

Medlem

Det bästa med denna updaten va att kunna öppna CD-luckan även när man har ett spel i!


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

jkw
Medlem

De försöker sälja spel till folk som är för lata för att gå till Rusta. Helt usla titlar på GoD. Exempelvis: Prey, kostar 99kr på Rusta. GoD får man böta 349kr om man vill ha spelet. Hutlöst!

12
Skriv svar