Alla låtar i Guitar Hero 5

Medlem

2 minutes to midnight är den enda som är något attraktiv för mig. Men aldrig i livet att jag köper spelet för 1 enda låt, som man förövrigt kan ladda ner genom Rock Band 2.

Guitar hero 1-3 hade bra setlists, 4-5 är bara skräp. Blir till att skippa detta spelet för mig.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

jag vill ha guitar hero: Sweden tour! med Peps persson, hellacopters, winnerbäck, ges, ulf lundell, thomas ledin och allt vadfan de heter!


signatur

GA-EP35 DS3 | Core2Duo 3.0Ghz (E8400) | 2GB Ram/800Mhz | Geforce GT240/1024MB

Medlem

Pisslåtar som vanligt! Finns ju verkligen inget roligt. Allt är bara massa klassiskt skit som knappt några ungdomar lyssnar på. Kolla på Aerosmith, Skitmånga som gillar eller rättare sagt gillade. Men dom kan ju inte fatta de!

Medlem

Borde döpas om till PopFjant 5 istället. Inte mycket till gitarrhjältar i listan men några få undantag. Det blir absolut inget köp. Alldeles för mycket skit att genomlida för att lira ett par bra låtar.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Jag satte ihop detta på spotify, saknas 13 låtar men resten är med
http://open.spotify.com/user/rexzion/playlist/6tfPbuAGzun4SkG...

Mycket nöje!

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Varför ska man köpa Guitar Hero 5 när nästan alla dessa låtarna liggger ute osm custom songs på olika trackers. Snacka om att mjölka bortskämda svenskar.

Därför att custom songs suger, och är nästan alltid i osynk och i övrigt gjorda av amatörer som inte kan någonting om musik.

Medlem

95% skräp, helt ointressant :/

Medlem

Rammstein


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

vart i hela friden är the funeral med band of horses!?

Medlem

CHILDREN OF BODOM
Bästa skiten! Synd att dom inte tog nån av deras mest populära låtar dock, den här är på 9'e plats FRÅN BOTTEN om man sorterar deras låtar efter popularitet i spotify.

Jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att göra en hygglig lista.

Medlem

Du hast av rammstein har ju hur sköna riff som helst ju.
Steady as she goes av raconteurs är mitt andra pick pga härlig låt och åter igen riffen vafan.
Sen Gorillaz!

Men anledningen till att jag skaffar GH5 är partymode helt klart.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

12
Skriv svar