CoD: World at War patchat

Skrivet av saru:
Skrivet av semjonov:

Uppriktigt sagt är både COD4 och COD5 riktigt hjärndöda spel. Om vi tar femman till exempel så har dom kommit på aimpoints är häftiga så helt sonika lagt till dom, dom har även kommit fram till att en Thomson med sin .45 gör mer ont även på långt än t.ex. en 8mm mauser kula, just ja, dom har även lagt till ett recon-plan med en Omnisensor array monterad. Jag tycker deras vapenbalans är skit mellan vapengrupperna, känns helt fuckat att köra med en Garand då man är tysk och gubbarna rör sig kasst i jämfört med Cod4.

Helt jävla fucked upp spel, hoppas någon släpper ett bra konkurrerande spel snart.

Edit: Just ja, alla kör deathmatch, kanske inte så konstigt iofs med de förbannat små banorna.

Jag hoppas verkligena att jag inte skaffar MW2 i ett svagt ögonblick.

Kan hålla med dig till en viss del. Hatar att vapnena är sjukt obalanserade och att de inte är landbundna eller vad man ska säga, för de vore lite roligare då.

Men å andra sidan... är det realism man är ute efter så är ju inte direkt CoD-serien den rätta

Tycker det är skönt att få röjja lite på oseriösa och orealistiska manér ibland.

Haha jag kör det här när jag VILL ha "realism" i stället för o rocketjumpa fram eller hugga nån i ryggen efter att varigt osynlig.... det är det mest realistiska jag har iaf


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar