Command & Conquer

Medlem

All makt åt Kane!

Medlem
Skrivet av Aztekiar:

All makt åt Kane!

I haz fanboi


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

"Unable to comply, building in progress!" Sitter för evigt inbrännt i minnet. Brukar dra den när frugan kommer med en ny order under tiden den föregående verkställs... tyvärr förstår hon inte referensen.

Medlem

In the name of Kane!
(lite blodigt)
https://youtu.be/kEFMCMpJBpc?t=30

Medlem

Mitt älskade C&C Började vid amiga 500 7 st disketter att ladda in så fort man kom till kart gränsen o sedan har det bara flutit på. Spelar mest generals II i dag. Blir oftast / helst ca en timme per dag. Hämtar kartor på CNC labs Finns många bra fan som gör trevliga maps. Spelar inte online Har mer kul i skirmis..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Skribent

Jag har en komplicerad relation till Command and Conquer. Det var spelet jag satt och spelade när jag fick veta att min mamma var död.

Svårt att spela det idag utan att riva i gamla sår. Fantastiskt spel på sin tid, dock.

CJ
Medlem

C&C 1, Red Alert 1, Warcraft 2, Civilization 2, Sim city 2000 och några peka klicka Lucas Art spel - definierar mina första spelminnen. Tumme upp på denna artikel.

Precis som för Warcraft 2, musiken i C&C ger mig rysningar.

Förövrigt är väl IS den grupp som är mest lik Brotherhoof of NOD; en terroristorganisation med tunga vapen och territoriella ambitioner.

12
Skriv svar