Vilket spel ska jag köpa?

Medlem
Skrivet av Varnberg:

Ingen som föreslagit detta? Köp Dead Space det är grymt.

Inte bara grymt. AWESOME!!! (bloggade om det efter jag klarat ut det =D 9/10 )


signatur

Rawr

Medlem

Grid är ju ett skitfint biilspel, Motorstorm 1 och 2 lär du få klul med.

Medlem
Medlem

Jag kommer vänta tilsl dirt 2 och "riktiga" gt 5 släpps

Medlem

Köp inFAMOUS =D As kul. Speciellt att men en chockvåg kasta iväg fienden från skyhöga hustak och se dem falla mot sin död. pling, exp för "High fall"


signatur

Rawr

Medlem

inFAMOUS är löjligt beroendeframkallande. Så fort jag ska sätta igång och spela jäkelskapet så försöker jag intala mig själv att inte sitta fem timmar non stop. Tyvärr lyckas jag aldrig. SÅ löjligt kul spel och så mycket att göra. Boss striderna är riktigt roliga och de använder de analoga spakarna på ett häftigt och innovativt sätt.

KÖP!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

inFAMOUS är löjligt beroendeframkallande. Så fort jag ska sätta igång och spela jäkelskapet så försöker jag intala mig själv att inte sitta fem timmar non stop. Tyvärr lyckas jag aldrig. SÅ löjligt kul spel och så mycket att göra. Boss striderna är riktigt roliga och de använder de analoga spakarna på ett häftigt och innovativt sätt.

KÖP!

Kan inte hålla med dig. Det kändes mest som ett Spider-Man 3 utan nät. Kul..

Lite sent och onödigt att kommentera nu i och för sig men jag förstår mig ärligt talat inte på sådana här trådar. Behöver man fråga "Vilket spel skall jag köpa?" utan att ha klara alternativ så kan man lika gärna spara pengarna tills man känner ha-begär av något spel. Så sjukt onödigt att köpa för köpandets skull.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan inte hålla med dig. Det kändes mest som ett Spider-Man 3 utan nät. Kul..

Antar att du bygger ditt uttalande på demot, för fullversionen erbjuder bra mycket mer. Nästan så man kan säga att det är ett action RPG. Har spelat ca 16 timmar och knappt hälften av spelet är avklarat (lär väl landa runt 30 timmar när man varvat spelet). Detta är också bara på den goda spel genomgången, blir minst lika mycket när man spelar ond.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av kebbe:

Kan inte hålla med dig. Det kändes mest som ett Spider-Man 3 utan nät. Kul..

Antar att du bygger ditt uttalande på demot, för fullversionen erbjuder bra mycket mer. Nästan så man kan säga att det är ett action RPG. Har spelat ca 16 timmar och knappt hälften av spelet är avklarat (lär väl landa runt 30 timmar när man varvat spelet). Detta är också bara på den goda spel genomgången, blir minst lika mycket när man spelar ond.

Jag gör nog som du. Spelar alla missions och tar alla shards Spelat några timmar över 12 timmar och är god


signatur

Rawr

12
Skriv svar