2016 blir ett stort år för Resident Evil
Ja herregud Resident Evil 6 är den största besvikelsen någonsin. Jag spelade två av karaktärerna för ett par veckor sedan och hade inte spelet hetat "RE6" så kunde det varit vilken skräptitel som helst i.
De tog ALLT som var dåligt med femman och gjorde mer av det i sexan. Jag har inte släppt det än. Ser mest fram emot Resident Evil 2 remaken.
Själv tycker jag att det gick utför redan efter tredje spelet. Kontrollerna i de gamla spelen är smått katastrofala om man inte kör PS-versionerna, så remakes av dessa tas tacksamt emot.
Den stela kontrollen var ju halva grejen! Det som fick en att göra ner sig själv när en var i fara
Resident Evil 4 rules.
Everybody needs help.
Själv tycker jag att det gick utför redan efter tredje spelet. Kontrollerna i de gamla spelen är smått katastrofala om man inte kör PS-versionerna, så remakes av dessa tas tacksamt emot.
Den stela kontrollen var ju halva grejen! Det som fick en att göra ner sig själv när en var i fara
Resident Evil 4 rules.
Inte bara stela, utan otroligt klumpiga och på flera sätt ologiska. När man siktar på en fiende kan man inte gå samtidigt tex. RE4 är också bra, men inte lika bra som de tre första. Det var med det spelet som de började gå ifrån problemlösning och gick in på ett mer actionorienterat spår, vilket totalt sabbade alltihop i slutändan.
Jätteintressant information.