Galenskap, bristande hygien och vänskap – se minidokumentär om pokémontränare i New York

Medlem
Skrivet av Senjinone:
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av Pecman:

Kul att folk har något att göra gemensamt, brukar saknas sånt i stora städer annars. Det finns ju egentligen inte mycket man kan göra utomhus i en storstad så folk sitter hemma istället. Men helt sjukt vad folk är överhypeade.
Såå roligt är ju inte spelet, känns mer som att folk hypear upp det för varandra för att det fyller nåt slags tomrum.

Ehh?
Kanske dags att ta dig utanför dörren..
Finns en hel del att göra i storstäder.
Bara för att man inte kan spela spel utomhus betyder det inte att det inte finns något alls att göra.

EDIT: Snubben som inte duschat på 4 dagar...
Vad är det för fel på människor när de sätter virtuellt skräp framför sin personliga hälsa?

Exakt hur är det farligt för ens hälsa att inte duscha på 4 dagar?

Tvingar du mig att känna lukten av din unkna kropp på offentlig plats är du i fara.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_119148:

Folk gnäller på Pokemon Go för att dom inte förstår och/eller ser ner på det för att stora grupper människor hakar på fenomenet.

Hur många gånger ska vi ha det här snacket? "Min musiksmak är bättre än din. Mina fritidsintressen är bättre än dina. Jag tycker om godare mat än dig."

Visst är det dumt när folk utsätter sig själva eller andra i fara genom att inte vara uppmärksam på närvaron men det har hänt innan PoGo och man bör inte klandra spelet för.

Det är väl ingen som klandrar någon annan än spelarna?

12
Skriv svar