Silkroad Online??

Medlem

tyvärr är det nått typ av antispam skydd att man blir disconnected o klienten stänger ner sig.

pröjsar man hutlösa 250-300kr i månaden så får man för tur och det gäller då enbart en server ocker priser

jag brukar komma in om jag provar flera ggr typ 5-6 försöket

men nu har jag skippat spelet inte värt besväret med alla ingame lagg som är konstant inte bara då o då.

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Spelar på Alexander ^^ lvl 72 pure str Glavie <3 15.5k hp,
72+5 glavie

http://www.rev6.com/player.asp?id=144902

Medlem

Det Notumforce pratar om är den såkallade "Premium Ticket" finns i både silver och guld, med guld är det 100% mer EXP/SEXP i 3 timmar varje dag i en månad och med silver endast 60%. Premium Gold kostar 200 Silk som du köper på deras hemsida, detta motsvarar 131:-. Det blir alltså som om du hade spelet WoW.

Det som förstör så att det blir såpass crowded är såkallade clientless bot's. Det är bottar som används för guldfarming eftersom du kan logga in med över 50+ på en och samma dator och det märks knappt, har du en bra dator kan du få in en hel del till.

Medlem

Ser rätt coolt ut iaf, tror jag ska testa de iaf så får man se hehe

signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Gör så, de hade bot ban nyss så det är relativt enkelt att komma in på endel av de nyare servrarna.

Inaktiv

Det e ett mycket bra spel men att logga in är SVÅRT-.

Medlem
Skrivet av Freemes:

Det e ett mycket bra spel men att logga in är SVÅRT-.

Inte längre, de kör botbans nästan varje server inspektion nu. Finns ju fortfarande servrar som det är crowded 24/7 nästan men sen finns det servrar som det alltid finns plats på också.

Inaktiv

Hej spelar på Merchery och är i lvl 16, är det nån som spelar på nån annan server skriv gärna då och vad ni heter hatar min gubbe den suger så kan gärna göra en ny

Medlem

Visst, joina Saturn. Har också börjat om för ett tag sen pga av att jag slutade spela ett tag. Nickar UranuZ.

Inaktiv

Hej!

Har nyss börjat lira SRO på servern "Xian" och undrar om det finns några svenska spelare/guilder att spela med:)?

Skriv svar