NeverWinter Night 2

Medlem

Håller med, vart grymmt besviken på manualen. Köpte Collectors och fick liiiiiiiten en manual som mest liknar en "quick reference/start guide". Riktigt dåligt! Men sepelet är bra!

Tacka vet jag den gamla NWN manualen och de man fick med i Baldurs Gate + Icewinde Dale serierna.

Medlem

Bara jag som är lite besviken på CE versionen?
En billig pappkartong, små häften med några bilder i och som många redan nämnt en alldeles för lite manual... tilloch med figuren är plastig. Känns inte påkostad alls...
Ingenting jämfört med CE versionerna tills Guild Wars Factions och Nightfall...
Aja hoppas spelet är någonting att ha i alla fall.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Nu när detta spel släppts så kanske vi får se ett KotOR 3.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Nu när detta spel släppts så kanske vi får se ett KotOR 3.

Eller en expansion och patchar med fixade buggar till nwn2

Mjo hoppas hellre efter Kotor 3 än en NWN2 exp.

Tyckte att Obsidian inte gjorde mer än ett halvbra jobb på NWN2 och dess OC, så sätter mitt hopp på communityn istället, så vi får ett par riktigt bra moduler, och Obsidian kan göra det dom gör bäst, dvs Kotor..


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Inaktiv

Har just spelat färdigt del 1 och jag gillar det mer och mer. Obsidian verkar vara stora fans av Baldurs Gate, efs det nästan påminner mer om det än om första NWN. Själv gillade jag inte Kotor 2 - tröttnade ganska snart på att irra runt i det och spelade inte ens färdigt det, så jag tycker helt klart bättre om NWN2 hittills.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

hur många delar är det?

Inaktiv
Skrivet av Pettzon:

hur många delar är det?

3 kapitel. Första tog nog kanske 15-20 timmar för mig, så det är ganska episkt.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

12
Skriv svar