Vadå då??

Inaktiv
Vadå då??

Ja, lustig titel kanske ni tycker men så är ej fallet. Nej det finns en mening med allt, och i detta fallet är det så att förklaringen kommer här. Jo, mitt guld medlemskap på xbox live hadde idag helt plötsligt gått ut. Och jag tänkte ah men det gör ju inget, jag kan ju fortfarande tanka ner demos. Det är dock det enda jag använder Xbox live till ändå så , så värst mycket gör det ej. Men när jag kommer in till sidan för demos och klickar in mig på Nhl 09 så märker jag att jag ej kan ladda ner det. Det står du måste ha Xbox live guldmedlemskap för att kunna ladda ner detta föremål, men vad i helvete tänker jag så det är så dom tänker. Man ska behöva betala för att kunna ladda ner demos, eller så får man vänta ett tag till dom blir tillgängliga för silver medlemar. Detta tänkte jag dock ej göra eftersom att jag sett fram emot detta demot, så jag börjar rota igenom mina spel förpackninagr för att hitta någon oanvänd 24 timmars kupong. Men ack, jag hadde använt alla så jag satte mig ner och grät en skvätt men kom då på att jag hadde en enmånads kupong från det att Xboxen hadde varit på lagning. Så jag letade upp den och mata in koden på Xboxen och pang så kunde jag börja ladda ner. Och efter ungefär 10 minuter var det klart satte mig ner och började lira. Vad jag tyckte om spelet komemr ni få veta nedan.

En snygg start skärm och en turtorial senare så är matchen igång tempot är högt det smäler i sarg hörnen och skotten träffar målvakten mitt i magen. Ja,mina första intryck var allt annat än positiva efterosm att jag älskade 08 ans låga tempo och tekniska hockey. Men jag tänker jag måste fortsätta får inte ge upp och fördöma spelet. Och det blir bättre och bättre för igentligen så är det kul med fysisk och snabb hockey. Och efter ett anntal matcher som slutade med förlust så började jag äntligen få hål på målvakterna, dom är mycket bättre på att posionera sig än i föregående spel och kan röra sig över en större yta. Detta dock bara positivt efter som det ger spelet mer djup. Nästa grej som jag efter ett par försök börjar gilla är det nya be a pro läget. I detta spel läge spelar du som en spelare igenom en hel match. Det är ganska svårt men som sagt efter ett par matcher så börjar jag göra mål och jag börjar också hitta mina positioner i banan. Så på det stora hela är jag fortfarande ytterst sugen på det färdiga spelet och vet att dte kommer vara det spel jag spelar mest i höst.
Ps ni får gäran kommentera mina bloggar.

#blogg

1
Skriv svar