Medlem
Bleh

Jag har precis avslutat ett telefonmöte som gick ganska bra, lite kul att sitta med utdelat skrivbord och ventliknande kommunikation och förklara saker för ett gäng människor ur en annan generation.

Nåja, mitt bleh riktar sig till det faktum att jag blir tröttare för varje dag men ändå inte kan sova på kvällarna. Tror det beror på att jag inte tränar eftersom jag nästan är sjuk. Det är det jobbigaste, jag är precis inte sjuk. Kan inte träna, kan inte sova och blir less. Kanske ska köra ett pass så jag blir sjuk och får skiten ur mig.

Har liksom inge ork att ta tag i något, igår lyckades jag i alla fall vika tvätten (efter 2 veckor) och diska, samt att skruva ner all gammal skit i badrummet bara för att upptäcka att målarna inte har målat bakom dem utan endast runt. Ska man göra något ordentligt får man göra det själv. Suck. Det måste vara årstiden som gör allt så segt och tröttsamt.

Körde lite TF2 igår, fan va pisk jag fick. Försöker lära mig en klass i taget och kör ca 1,5 h med varje. Igår var det dags för Spanare, inte min grej. Blir ofta ägd av dem när jag möter dem, men när jag själv kör så kan jag inte träffa något alls! 35 deaths och 8 kills talar sitt tydliga språk. Tips mottages gärna.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar