Tillbaka på stenåldern

Inaktiv
Tillbaka på stenåldern

Denna veckan började inte riktigt som en vecka brukar göra för mig. Först small nätaggregatet på datorn vilket i min mening gör en extremt handikappad. Man får i princip inte reda på några vettiga nyheter överhuvudtaget och de övriga datorerna i familjen undviker man så gott det går.

I hopp om underhållning satte jag mig senare på kvällen vid Xboxen och något chockad händer inget på skärmen. Kastar en hastig blick på konsolen och sen tillbaka på skärmen ????? Tittar tillbaks igen och tro sig fan att 3 lampor blinkar rött. Det stack i ögonen och man kan känna en viss känsla inom kroppen som stryker från fötterna ända upp till huvudet.

Face it, din 360 är död. Det största problemet nu var för mig igentligen inte att jag varken hade dator eller Xbox utan att Bioshock skulle släppas fredag just den fördömda veckan då all elektronik i mitt rum dog. Jag skulle få sitta och plågas 3-6 veckor med en Big Daddy stående på hyllan och en obruten förpackning till Bioshock. Kan det möjligen bli värre?

Tröstpriset för mig är att jag några veckor tidigare beställde nya datordelar. Ska bygga ny dator och leta efter bättre timing! Vad gäller Bioshock vill jag inte lira det på datorn. Vet inte varför men jag har börjat känna mig bekväm och tycker helt enkelt det är skönare med handkontroll.

Kort och gott sagt har jag levt på stenåldern denna veckan och kommer att få göra det ett tag till. Fast tillfälle som detta där jag faktiskt har raggat upp en dator är ju självklart att abstinensen har övervunnit och mitt begär att logga in på FZ håller just i denna stund på att tillfredställas

#blogg


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar