Önskelistan min

Medlem
Önskelistan min

Nu när E3 är igång så har man börjat pilla lite på önskelistan. Jag tycker den blev överfull trots att jag tog bort Sims 3 från den då jag litar på det jag läste i PC Gamer att spelet var inte värt att köpa för en sån som mig.

Spelen som måste köpas är:

Mass Effect 2
Star Wars: The Old Republic
Half-Life 2: Episode 3

Förmodligen kommer alla 3 under 2010 eller senare. Skönt.

Min mer osäkra lista gällande spel jag "kanske" kan köpa i år om jag får tid över:

Hearts of Iron 3
Operation Flashpoint 2 (orka skriva det andra namnet)
Modern Warfare 2

Sen ska man självklart kolla in gratisspelet Battlefield Heroes när det nu kommer.
Annars har vi ännu mer osäkra kort:

Battlefield 1943
StarCraft 2
Assassins Creed 2

Bf1943 kommer ju i år och är billigt, så det är ju inte omöjligt. Köpte aldrig StarCraft, men 2:an läre väl ändå bli poppis online, så man borde väl kanske skaffa det, AC2 kommer nångång, får se hur läget är då.

Sen som Star Wars fan så finns det mer än bara TOR:

Star Wars: The Clone Wars: Republic Heroes
Star Wars: Battlefront 3

Republic Heroes kommer ju i september. Få se om Activision kan skicka mig ett ex, de verkar ju generellt sett gilla de recensioner jag lägger upp på http://www.starwars.se/spel/ . De kanske slutar skicka spel efter betyget jag gav Lightsaber Duals
Battlefront 3 kanske kommer, eller inte. Det har ju bytt utvecklare några gånger så jag har ingen koll längre hur det går med det spelet.

Crysis 2 är också officiellt nu. Så det måste ju vara på önskelistan. Läre ju datorn klara av nu när spelet ska komma till PS3 och 360...Lär väl inte kunna bli så mycket snyggare än ettan då.

Får se om plånboken överlever detta...Fattig student som man är... Vilket spel ska offras om det måstes?

#blogg

1
Skriv svar