Äntligen fredag

Medlem
Äntligen fredag

Jösses vad den här veckan har gått snabbt! Redan fredag och en skön helg som stundar. Dessutom lite after-work ikväll vilket blir trevligt trevligt

Jag har också kommit ur en foto-svacka, antagligen tack vare Kimmo och injektionen av mellanformat häromdagen! Det är skönt att plåta med en "riktig" kamera för att bryta av vardagen ibland. Men det har väckt fotohungern i mig igen och efter lite kreativ koma så pirrar det i avtryckarfingret igen.
I helgen får det bli lite plåtande även om våren inte riktigt har kommit ännu. Snön är i alla fall borta på de flesta ställena i stan och det är jag tacksam för.

Ett tag var jag sugen på att köpa bråddar för att klara mig men det hade kanske varit lite väl mycket pensionärs-stämpel på det. Jag är ju trots allt bara 30!

Idag ska jag iväg på filmvisning, UR och SVT har ju producerat "Sex på kartan" och det är aktuellt i mitt arbete så klart. Visning ihop med RFSU Malmö och sen lite diskussion kring filmen. Den visades ju på SVT härom kvällen och jag såg den redan då. Men det blir intressant att höra vad andra i branschen tycker om den.

Skönt att vi kom vidare i handbollen också... det hade varit så snöpligt att åka ur vårt "eget" VM redan i första rundan. HEJA SVERIGE!!

Trevlig fredag på er!

#blogg

1
Skriv svar