Inaktiv
KOLLA! HJÄLP!

Hej,
så här är det, på min dator ( och min förra data ) hade jag ca 15 ping på portlane servrar osv liknande, men när en kompis lånade min andra dator och loggade in på sitt steam acc o skulle spela så fick både jag o han ca 50 ping, inget lagg, men ändå jobbigt när ajg alltid haft ca 15... Och polaren som lånade min dator, har alltid ca 50 ping när han spelar hemma, så det e som att "han dragit med sig pingen hit till mig" =P. asså vet ngn problemet?:S . Och hur jag kan fixa det?

Inaktiv

Varför fixa något som inte är trasigt? Spelade ni samtidigt så användes ju mer bandbredd, kan ha med det att göra? Eller att servern var lite seg eller nått. Det är inget problem utan förmodligen temporärt, antingen hos dig, din leverantör eller servern.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Japp, men jag har kollat min bandbredd, o det är precis samma. Och det kan inte varit att internet kapaciteten drogs ner när han var inne också, för att vi var 3 st datorer här en gång förut o alla låg på vanliga 15 ping. Men borde inte allt ordna siog om jag rebootar allt som har med stea, o cs o göra? eller om det möjligtvis slutar efter ett tag. det har inte ordnat sig under natten nu iaf. Tack iaf!

1
Skriv svar