Medlem
Inaktiv

Jag rider sköldpadda och spänner kråka... Så får jag in pengar

Inaktiv
Skrivet av Fanster:

Vad är du ?

Jag är delägare i ett "merc corp". För inte så länge sedan så livnärde jag mig på looten jag hittade i dem jag dödade samt kontrakten vi fick, men nyligen har jag kommit över en Covetor BPO. Så nu har jag min andra gubbe som sitter inne i en station och köper mineraler, kopierar BPOn, bygger Covetors och säljer de. Tjänar ca 400m i veckan av att göra nästan ingenting.

Notera att jag _inte_ är en miner. Jag hatar att mina samt göra missions (har inte gjort det på år nu).

Medlem

Iceman sitter faktiskt och fegar med en Ferox, det ni


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

meh kom ut iceman! Jag lovar att jag inte skjuter.. *korsar fingrarna*

Medlem

Miner och gör missions då och då

Inaktiv

Just nu kör jag missions för att betala mina skills som jag tränar för att köra pvp sen.

Men som jag har haft det nu det senaste jag väntar på att köra pvp men så hittar jag alltid någon ursäkt typ ahh bara jag kan flyga det skeppet och så måsste jag träna.
Eller ahh jag börgar pvpa när jag är expert på missiles. Och när jag är nästan klar med det så kommer man på att det kanske är roligare med Hybrids så när man e bra på det så kommer la man på att det vore kul att kunna pew pew 'a så man börgar träna lasrar.

Jag har som mål att bli pvpare men hittar alltid någon urrsäkt till att vänta tills nästa vecka

Hoppas man någon gång får tummen ur.

(PS har pvpat för länge sedan med en annan karaktär när man var med i Omegacorp i curse alliance. Det var tider det även om det bara var som en Tackler men ändå det var kul )


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Matelm:

Just nu kör jag missions för att betala mina skills som jag tränar för att köra pvp sen.

Men som jag har haft det nu det senaste jag väntar på att köra pvp men så hittar jag alltid någon ursäkt typ ahh bara jag kan flyga det skeppet och så måsste jag träna.
Eller ahh jag börgar pvpa när jag är expert på missiles. Och när jag är nästan klar med det så kommer man på att det kanske är roligare med Hybrids så när man e bra på det så kommer la man på att det vore kul att kunna pew pew 'a så man börgar träna lasrar.

Jag har som mål att bli pvpare men hittar alltid någon urrsäkt till att vänta tills nästa vecka

Hoppas man någon gång får tummen ur.

(PS har pvpat för länge sedan med en annan karaktär när man var med i Omegacorp i curse alliance. Det var tider det även om det bara var som en Tackler men ändå det var kul )

Träna Hybrids/projectile till pvp, strö inte ut dina sp på lasrar osv. satsa på en sak du vill köra.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Matelm:

Just nu kör jag missions för att betala mina skills som jag tränar för att köra pvp sen.

Men som jag har haft det nu det senaste jag väntar på att köra pvp men så hittar jag alltid någon ursäkt typ ahh bara jag kan flyga det skeppet och så måsste jag träna.
Eller ahh jag börgar pvpa när jag är expert på missiles. Och när jag är nästan klar med det så kommer man på att det kanske är roligare med Hybrids så när man e bra på det så kommer la man på att det vore kul att kunna pew pew 'a så man börgar träna lasrar.

Jag har som mål att bli pvpare men hittar alltid någon urrsäkt till att vänta tills nästa vecka

Hoppas man någon gång får tummen ur.

Träna Hybrids/projectile till pvp, strö inte ut dina sp på lasrar osv. satsa på en sak du vill köra.

(PS har pvpat för länge sedan med en annan karaktär när man var med i Omegacorp i curse alliance. Det var tider det även om det bara var som en Tackler men ändå det var kul )


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Jo jag vet men jag försökte bara förlklara hur jag lirar men jag vet det blir hybrids


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

kör på det du har bonus till helt enkelt

Har en nyinköpt minmatar pvpalt som jag tränar lite extra för att flyga fagabond.

Medlem

Jag har varit en miner, pvp i 0.0, rathunter i 0.0, nu är ajg en mission-runner, lvl 2 atm men nöter på


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar