Medlem
Skrivet av evh:

Tänkte göra ett par goda mackor med ost. Tog fram frallan från frysen, smöret osten och marmeladen och körde igång micron med mackorna i (vad jag trodde iaf) satt mig vid datorn och väntade. Pling!! öppnade micron och där inne stod ett paket bregott mellan med flytande gul sörja innuti xD det var ett nytt paket dessutom

lol, men en av mina polare är ju ändå värst. går inte en dag utan att han gör något dumt/klumpigt. en gång la han ett smörpaket på tallriken innan han tog pannkakorna och sedan när han skulle öppna paketet var allt ju smält och rann ner i knät på han...


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Något som hände mig nyss, hudkräm(hth) på tandborsten.. Fyfaen vad äckligt det var:P


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Exet tänkte torka en väldigt mild våt handduk lite snabbt i micron... den fattade eld...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

När jag var liten smög jag ibland ut i köket och slickade i mig vaniljsocker. Slicka på fingret - ner i burken - slicka av. Det var lite som godis, rätt gott.

En gång råkade jag dock plocka ned burken med bakpulver istället för vaniljsocker. Kanske kan nöja mig med att säga att jag slutade snatta vaniljsocker efter det...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

när jag var liten och var hos min moster (över julen, hon höll på att baka pepparkakor) så stog mamma och käkade chips. sugen som jag var skrek jag: - Men jag vill också ha chips!!! och körde ner näven i påsen som stod på bordet. var så kort så jag såg inte vad det var i...och ut med näven full av vetemjöl och körde den i munnen och fick en "vit nyans" i ansiktet också. Vart väldigt besviken...


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

evh
Medlem

När jag var liten tyckte jag att dom glödande trådarna i brödrosten såg så intresant ut så jag tog fram en vanlig matkniv och pillade lite på en tråd. Det small till och jag blev skitskraj, däremot fick jag ingen stöt av nån anledning. Hursomhelst var brödrosten kaputt och jag lärde mig en läxa.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

När jag var liten så var jag hos min mormor och stora delar av släkten var där. Mormor hade dagen till ära (Minns inte vad vi firade) bakat en gräddtårta. När alla hade satt sig till bords förutom jag ropade dom på mig. Jag vet inte vad som tog till mig men jag skrek AHHHH och sprang in i vardagsrummet där de satt och doppade huvudet i tårtan.

EDIT: HAHA, 4 Posts i rad har påbörjats med "När jag var liten..." verkar som de flesta gjorde klumpiga saker när de var små : )


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

När jag var liten så var jag hos min mormor och stora delar av släkten var där. Mormor hade dagen till ära (Minns inte vad vi firade) bakat en gräddtårta. När alla hade satt sig till bords förutom jag ropade dom på mig. Jag vet inte vad som tog till mig men jag skrek AHHHH och sprang in i vardagsrummet där de satt och doppade huvudet i tårtan.

EDIT: HAHA, 4 Posts i rad har påbörjats med "När jag var liten..." verkar som de flesta gjorde klumpiga saker när de var små : )

man lär sig av *host* sina misstag. Men....Totaly worth it!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

12
Skriv svar