Recension – L.A. Noire har hittat hem på Switch

Robot
Recension – L.A. Noire har hittat hem på Switch

Ett bärbart Morden i Midsomer.

#la-noire, #rockstar, #switch


Medlem

Tycker det är riktigt roligt för dom som äger en Nintendo Switch som får ta en del av lite vuxnare Spel såsom Doom, L.A Noire och Elder Scrolls: Skyrim

Medlem

Riktigt bra spel som kommit nu, även om de känns dyrt med "re-releaser" av samma spel. Dvs 500-600 spänn för dem.

Medlem

Jupp. Alla tre spel borde släppts för max en 400kr. Hade varit en bra sweetspot.
Förstår verkligen inte varför de ska kränga för 600? Kanske få en boost när de reas ut för 400?

KoP
Medlem
Skrivet av didde:

Jupp. Alla tre spel borde släppts för max en 400kr. Hade varit en bra sweetspot.
Förstår verkligen inte varför de ska kränga för 600? Kanske få en boost när de reas ut för 400?

Dom säljer inte L.A. Noire för 600 kr. 400 kostar nysläppet (409 på Xboxen har jag för mig).
Dock för dyrt för ett spel med några år på nacken även fast det är en "remaster". 249 hade varit ett mera skäligt pris.

Medlem

Dålig bilduppdatering i ett 6 år gammalt spel som var låst till 30 fps säger allt jag behöver veta om Switch.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Dålig bilduppdatering i ett 6 år gammalt spel som var låst till 30 fps säger allt jag behöver veta om Switch.

Om Switch? Snarare utvecklarna. Finns redan jäkligt snygga spel med bra bilduppdatering ute till Switch.

Medlem

Inte helt dumt av Nintendo ändå, att hitta något positivt i klen hårdvara och försöka släppa massa gamla klassiker. Lite väl illa dock att de inte kan få L.A Noire att funka riktigt med tanke på vad som gjordes med Doom2016.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Nja, 3e parts spelen har inte imponerat något vidare på mig på switch. Kör hellre Ps4, Kryssa låda eller PC versionerna på samma spel istället.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar