Cyberpunk 2077 ryktas bli spelbart på E3-mässan

Robot
Cyberpunk 2077 ryktas bli spelbart på E3-mässan

Två oberoende källor viskar om trailer och gameplay-demo i juni.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #e3, #e3-2018, #releaselistan, #rykte, #the-witcher-3


Medlem

Beeeeep, beeeeep, äntligen, beeep shut up and take my money


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

SPÄNNANDE!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

MEG
Medlem

Hoppas mycket på spelet, bara det inte blir fullt med microtransaktioner.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Hoppas mycket på spelet, bara det inte blir fullt med microtransaktioner.

De sköt ner den tanken ganska kraftigt i samband med kontroversen kring Battlefront 2. Så vi får hoppas de håller den linjen.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Kommer bli ett kort-spel.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hoppas mycket på spelet, bara det inte blir fullt med microtransaktioner.

Saxat från CDProjectREDs Twitter: "Worry not. When thinking CP2077, think nothing less than TW3 — huge single player, open world, story-driven RPG. No hidden catch, you get what you pay for — no bullshit, just honest gaming like with Wild Hunt. We leave greed to others."

MEG
Medlem
Skrivet av MrDank:

Saxat från CDProjectREDs Twitter: "Worry not. When thinking CP2077, think nothing less than TW3 — huge single player, open world, story-driven RPG. No hidden catch, you get what you pay for — no bullshit, just honest gaming like with Wild Hunt. We leave greed to others."

Missat den texten, låter bra (bara de nu håller det)


signatur

Death is only the beginning

Ambassadör
Xbox

GE MIG NU!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av nils45:

Kommer bli ett kort-spel.

öhh nä ??

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

öhh nä ??

Joda

Inaktiv
Skrivet av MrDank:

Saxat från CDProjectREDs Twitter: "Worry not. When thinking CP2077, think nothing less than TW3 — huge single player, open world, story-driven RPG. No hidden catch, you get what you pay for — no bullshit, just honest gaming like with Wild Hunt. We leave greed to others."

Bara jag slipper den där förbannat stela och trista Geralt så är jag glad. Men skulle inte CP2077 bli ett multiplayerspel, har för mig att jag läst det i någon nyhet.

Medlem

Utan att peka finger så är det ändå intressant att se hur olika folk reagerar på spel med lång utvecklingstid. Betydligt positivare stämmning med cp2077 än t ex SC.

1
Skriv svar