Video: Varva ner med en timme Becalmed från Sea of Thieves

Robot
Video: Varva ner med en timme Becalmed från Sea of Thieves

Båda instrumenten från betan. Såklart.

#sea-of-thieves


Ambassadör
Xbox

Haha, mys.


signatur

Jump in.

Medlem

Som "Mighty Pirate ™" älskar jag "pirat-musik", och denna lugna fina melodi passar ju perfekt så här strax innan det är dags att krypa till kojs.

Medlem

Ride of The Valkyries är ett av mina favoritstycken. Wagner är kung. Hoppas att det kommer mer musik i framtiden. Känns lite tanigt med bara 4 låtar men å andra sidan är det inte musiken man spelar spelet för hehe

Medlem

Då var min morgon fixad Helt underbart med vevlira å lite dragspel. Skall ha detta i båten i sommar när man är ut å fiskar på sjön och lockar på gäddorna

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=1-9my0tsutw

Kanske något att lägga till i SOT?


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Hoppas fulla versionen har betydligt fler låtar, alternativt något sätt att importera egna som man kan göra i Starbound, via ABC notation.

Att bara ha 4 stycken blir *väldigt* fort enformigt, även om de är väldigt bra.

Medlem

Jag hoppas lite att dom lägger till Drunken Sailor på ett hörn

Medlem

@Gogglebottle: Bara gräva upp en "Chest of a thousand grogs".

Medlem

Jag är ganska imponerad av att ni kände till det svenska namnet på vevlira (Hurdy-gurdy), som ju är ett traditionellt instrument även här.

Tråddemonen
Testpilot

Måste ju säga att de har valt passande musik till spelet, kan tänka mig segla ut i strid till "Ride of the valkyries".

Relik 📜
Skrivet av Ahris:

Jag är ganska imponerad av att ni kände till det svenska namnet på vevlira (Hurdy-gurdy), som ju är ett traditionellt instrument även här.

Frun min är folkmusiker och spelar nyckelharpa, så lite har jag allt lärt mig.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

1
Skriv svar