Sabaton i lnkpg!!

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jag har själv aldrig använt öronproppar på någon konsert, tycker att det förstör upplevelsen. Men vissa är väl mer rädda om sin hörsel än vad andra är.

Dagen du får tinnitus önskar du också att du var mer rädd om din hörsel. Jag kan intyga att det verkligen inte är roligt.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av WaltX:

Jag har själv aldrig använt öronproppar på någon konsert, tycker att det förstör upplevelsen. Men vissa är väl mer rädda om sin hörsel än vad andra är.

Dagen du får tinnitus önskar du också att du var mer rädd om din hörsel. Jag kan intyga att det verkligen inte är roligt.

Jo det kan jag förstå, ganska dumt inlägg av mig. Såg nu att det finns öronproppar som inte dämpar ljudet, utan bara det skadliga ljudet. Det hade jag ingen aning om


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Av erfarenhet så har jag börjat köra öronproppar.. Lätt tinnitus har jag fått, inte så irriterande som de flesta fall, men tillräckligt..
Sedan märkte jag på vissa konserter där de hade alldeles för hög volym, röster och sånt försvinner.. Till exempel Staind på nalen.. Höll man för öronen hörde man musiken perfekt och att han faktiskt sjöng till den också

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av båtsman:
Skrivet av WaltX:

Jag har själv aldrig använt öronproppar på någon konsert, tycker att det förstör upplevelsen. Men vissa är väl mer rädda om sin hörsel än vad andra är.

Dagen du får tinnitus önskar du också att du var mer rädd om din hörsel. Jag kan intyga att det verkligen inte är roligt.

Jo det kan jag förstå, ganska dumt inlägg av mig. Såg nu att det finns öronproppar som inte dämpar ljudet, utan bara det skadliga ljudet. Det hade jag ingen aning om

aa det är sånna jag har, (tror jag:P) det där gälla och ffånigt höga är borta, men det försämmrade inte nått av ljudet, ennda som hände var att jag slapp få ont i öronen+att jag hörde sjungadet tydligare med dom i, så det var cannoners!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Men som jag tidigare frågade men inte fick svar på, kostar det 79 kr för en propp eller för ett par (två st)?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Men som jag tidigare frågade men inte fick svar på, kostar det 79 kr för en propp eller för ett par (två st)?

Självklart säljs de parvis.
Köper du en socka i affären?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av WaltX:

Men som jag tidigare frågade men inte fick svar på, kostar det 79 kr för en propp eller för ett par (två st)?

Självklart säljs de parvis.
Köper du en socka i affären?

"Hehe"
Tack.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Konsären var jätte bra!
dom rockade loss riktigt hårt och bjöd på sig själva, man såg också att dom själva hadde riktigt kul! vi stog bra med, 4-5-meter ifrån scenen, och bara 2meter ifrån där dom gick in/ut! är mycket nöjd

Då borde du ha sett mig:D Stod vid sidan av scenen med Sabaton tröja och mössa:P:up:

Medlem
Skrivet av DenturioN:
Skrivet av IceMan:

Konsären var jätte bra!
dom rockade loss riktigt hårt och bjöd på sig själva, man såg också att dom själva hadde riktigt kul! vi stog bra med, 4-5-meter ifrån scenen, och bara 2meter ifrån där dom gick in/ut! är mycket nöjd

Då borde du ha sett mig:D Stod vid sidan av scenen med Sabaton tröja och mössa:P:up:

cool stog du på vänster sidan?

*kollar kort


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har nu lyssnat lite på detta band på youtube

Bra, men inte tillräckligt bra för att få mig att kasta pengar på dem.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

cool stog du på vänster sidan?

*kollar kort

Jag stod på vänster sida, vid trappan till scenen.

12
Skriv svar