Demotesta Diablo-osande Last Epoch innan du kickstartar det

Robot
Demotesta Diablo-osande Last Epoch innan du kickstartar det

Sprängfyllt actionrollspel i fyra tidsepoker.

#diablo, #kickstarter, #last-epoch, #releaselistan


Medlem

Jag vette fan alltså, PoE kommer bli sjukt svårslaget känns det som.

Medlem

Samma font på text och item descriptions som PoE?

Medlem

kul att det kommer mera hack and slash. men kanske det blir svårt. just nu spelar Grim dawn som är riktigt bra. PoE fastnade jag aldrig vid. sedan väntar jag på Wolcen. så är osäker om jag backar. smart dock att de har en demo så ska nog testa

Gnällkuk

Mjae... vet inte, såg inte speciellt kul ut måste jag säga. Då tycker jag Wolcen ser klart mer intressant ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

PoE med autosort, pretty cool.

Medlem

varför hade yxan ljudeffekt som en påse salt?

Medlem

ser exakt ut som PoE?

Geeks Gaming

Blir att köra genom demot lite senare Gillar vad dom försöker göra med spelet

Avstängd
Skrivet av Jinxswe:

Blir att köra genom demot lite senare Gillar vad dom försöker göra med spelet

Vad försöker dom göra med spelet?

Geeks Gaming

@Sickness666: En blandning mellan Diablo och PoE.
Och samtidigt göra något eget. Speciellt med storyn att man har möjlighet att besöka 4 olika tids eror.

Blev riktigt hypad efter läst genom allt och tittat på lite youtube videos. Men ska köra demot innan jag bestämmer mig för om jag ska kickstarta eller inte.

Medlem

Jag ser mer fram emot Grim Dawn expansionen som kommer snart.

Medlem
Skrivet av jamorro:

varför hade yxan ljudeffekt som en påse salt?

För att det är Pre-Alpha kanske?

För ljudeffekten är säkerligen den som kommer användas när spelet väl släpps.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Gen
Medlem
Skrivet av Karmak:

ser exakt ut som PoE?

Jag spelade PoE precis när det släpptes och det var ju inte direkt snyggt, fulare än D3 iaf. Men det kanske har förbättrats sen då? Grim Dawn och Van Helsing ser ju helt okej ut och detta spelet verkade on par med dessa.

Medlem

Provade det en stund, men tyckte inte att det visade något särskilt intressant. Tidsresor är kul, men det var ingenting som berördes i det jag spelade. Spelmekaniskt känns det som vilket annat spel som helst i genren, fast utan någon egen hook.

Håller på att spela Grim Dawn för tillfället så kontrasten blir otroligt jobbig för Last Epoch.

Med det sagt så önskar jag dem lycka till. Fler spel i genren är aldrig fel och de kommer att ha mycket tid på sig att slipa på spelet om kampanjen lyckas. Jag kommer inte backa det, men det är alldeles för tidigt att helt skriva av det.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Jag ser mer fram emot Grim Dawn expansionen som kommer snart.

Den kommer la i höst?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Den kommer la i höst?

Yes! Vilket jag anser är snart när det gäller spelsläpp i allmänhet

Medlem
Varför kopiera ett spel som i sig nästan är en kopia

Varför bry sig när Grim Dawn redan är mycket större. Ser EXAKT likadant ut (inte bara nästan). Måste vara samma grafikmotor.
Grim Dawn var troligen större från början och det har redan kommit 2 expansioner. En tredje är under utveckling.

FM-guru
F.d. Sisyr

Oj vad stelt det såg ut.

1
Skriv svar