FZ:s onsdags-stream – officiell nomineringstråd

Medlem

vore helt klart fräsigt med en fz-kampanj i dos2

Medlem

Hade varit väldigt kul om ni testade Tibia. ( http://www.tibia.com ) finns inte på steam men lätt att ladda hem direkt från hemsidan.

Medlem

Jag nominerar att FZ överhuvudtaget ska ha en onsdags-stream. Det var alldeles för länge sen nu.

Saknar att höra Jocke ropa "skjut" till sina enheter.

Medlem
Skrivet av damageinc:

Nominerar härmed Satisfactory och Subnautica.

Nominerar oxå subnautica o Calle vill gärna lira har jag hört 😁😁

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gummii:

Nominerar oxå subnautica o Calle vill gärna lira har jag hört 😁😁

Kanske dags att lira igen med Below Zero. Får rysningar av bara tanken!


signatur
Medlem

Vad har hänt med streamsen? Helt dött jättelänge nu ju? Kollat om väldigt mycket av de gamla och de är ju guld mycket av det som ni tryckt ut genom åren.

Moderator | Testpilot
Skrivet av greb1989:

Vad har hänt med streamsen? Helt dött jättelänge nu ju? Kollat om väldigt mycket av de gamla och de är ju guld mycket av det som ni tryckt ut genom åren.

Segt svar, men här kommer ett i alla fall.

Vi har planer för detta. Någon gång i början av nästa år kommer vi jobba för att ha mer streams på sajten. Det kanske inte blir exakt en "Onsdags-stream", men jag siktar själv för att vi borde kunna ha minst en stream per vecka.

Håll ut! Snart är vi tillbaka.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Segt svar, men här kommer ett i alla fall.

Vi har planer för detta. Någon gång i början av nästa år kommer vi jobba för att ha mer streams på sajten. Det kanske inte blir exakt en "Onsdags-stream", men jag siktar själv för att vi borde kunna ha minst en stream per vecka.

Håll ut! Snart är vi tillbaka.

Haha fick ett svar ialf! Det är lugnt.

Tycker det låter bra med att ialf ha som mål en stream i veckan. Behöver som sagt inte vara något stort, men som tidigare nämnt så var många av streamsen ren och skär guld när det kommer till underhållning. Jocke och Calles äventyr i Finland är bland de bästa som finns på youtube.

Frilansare
Skrivet av greb1989:

Haha fick ett svar ialf! Det är lugnt.

Tycker det låter bra med att ialf ha som mål en stream i veckan. Behöver som sagt inte vara något stort, men som tidigare nämnt så var många av streamsen ren och skär guld när det kommer till underhållning. Jocke och Calles äventyr i Finland är bland de bästa som finns på youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=2vVbD4YFs9E

Åh vad fint sagt! Ja, det var en bisarr stream.

Medlem

Vill ha en 25h Heroes 3 hotseat stream att fira FZ 25år ^^

Medlem

Jag vill se Jocke lira strategispel. Alltid supermysigt.

Skriv svar