Blir det WW2? Här ser du Battlefield V avtäckas i kväll!

Medlem

@Fezk:

Känns som en trolig teori faktiskt, speciellt ihop med slogans som 'Nothing will ever be the same' etc som kastats runt.

Alternativt att de hoppar lite i historien eller att de faktiskt ändrar om en del påriktigt.

Medlem

Battlefield V Royale


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: hmm iom att vi "vet" att det är WW2 är det alltså INTE WW2?

Medlem
Medlem

Den bilden är fake tyvärr, gjord av "Drakesden" på reddit.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag vet något som inte ni vet...

Har du swish?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Visst va det snack om ett Battle Royale läge även i Battlefield V, eller minns jag fel?

Avstängd

FAN! Kom nyss hem från nya Star Wars-filmen ochj trodde detta skulle börja 21, ajja, blir å skriva en star wars spoiler-free review på FZ då medan man inväntar detta! ^_^

Medlem

@Dahlis87: Du ska inte behöva förklara dig för någon irriterad nörd online som stör sig på emotes. Låt han sitta och störa sig över meningslösa smågrejer, vi har viktigare saker för oss.

Avstängd

Vänta! jag har det!!!

Battlefield V -> WW2 -> V=5 -> 5-2 = 3 -> Half-Life 3 Confirmed!!!

(I väntan på något bättre....)

Releasehästryttare

Grymt tråkigt att streamen bara är 240-360p

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:

Grymt tråkigt att streamen bara är 360p

Får 1080p60 i luren.


signatur
Medlem
Skrivet av Devan:

Grymt tråkigt att streamen bara är 360p

Nää, jag kör då 1080p 60fps

Releasehästryttare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får 1080p60 i luren.

Bytte till twitch och där funkar det i 1080p super krisp bild .. blä för youtube.

Medlem

Trots att det var stark misstanke om WWII så kändes det lite antiklimax med info om tema. Att kunnat gjort det lite roligare... och gärna såklart gameplay eller någon fet trailer först och inte babbel ^^

Medlem

@Sp4ceRock3R:

Det är väl det alla ville ha, snack i 20-30 minuter utan gameplay. Riktigt fet reveal!

ZzZzz.....


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Woohoo, inget premium pass!

Medlem

@Jaaay2k:

Det kommer vara någon hållhake, var så säker. Det är EA vi snackar om ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag hoppas verkligen att de har en episk D-Day bana!
En av de bättre D-Day banorna jag spelat har varit Normandy från Return to Castle Wolfenstein.
Revealen var dock grymt dålig, vi vill se gameplay, inte någon scriptad trailer..

Releasehästryttare

Känns som det va ovanligt kort trailer, eller så gillade jag den så mycket att tiden gick snabbare

Medlem

Jag är minst sagt besviken. Bara dans-emote som saknas...


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Det där hur slagfältet förändras beroende på din fraktions triumfer eller förluster påminner om systemet i For Honor, för att inte tala om hur innehåll låses upp. Det känns som att EA har sneglat en eller två gånger på Ubisoftmodellen.

Fragtjuv

De har fångatr mitt intresse i alla fall. Sen är det bara att hoppas att de lärt sig läxa den här gången. Även om det är EA vi snackar om så tror jag inte att de vågar ta betalt för en massa skit den här gången.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

12
Skriv svar