Premiärdatumet för Life is Strange 2 är spikat

Robot
Premiärdatumet för Life is Strange 2 är spikat
Medlem

JESUS CHRIST ON ICE SKATES!!!11111oneoneone, helvete vilken underbar fredag!

Medlem

Spelade klart Life is Strange: Säsong 1 plus LiS: Before the Storm i maj och tyckte de var riktigt välgjorda. Tog ett tag att komma in i det låga tempo som dessa spel håller men efter det så var jag helt fast. Fantastiska välskrivna karaktärer och spännande historia.

Kommer absolut köpa 2an men tänker givetvis avvakta tills alla episoder är släppta för att lira allt i ett utan månader av avbrott hela tiden.

:::::: LiS s1 -- SPOiLER ::::::

Lyckades få spelet spoilat angående mördaren. Jag var inne på en Steam "väns" profilsida där en snubbe kommenterat och avslöjat läraren som the killer innan jag hade börjat lira spelet, vilket sög hårt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN
fyfan vad surt :(! Och ja, jag håller med. Allt är fan sjukt bra i det spelet. Har inte kört Before the Storm ännu, och jag kommer också vänta tills alla episoder är släppta innan jag ger mig in i det Så det blir att värma upp med Before the Storm och Captain Spirit!

Medlem

Fantastisk serie so far Blir givetvis ett köp även i det här fallet.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Spelade klart Life is Strange: Säsong 1 plus LiS: Before the Storm i maj och tyckte de var riktigt välgjorda. Tog ett tag att komma in i det låga tempo som dessa spel håller men efter det så var jag helt fast. Fantastiska välskrivna karaktärer och spännande historia.

Kommer absolut köpa 2an men tänker givetvis avvakta tills alla episoder är släppta för att lira allt i ett utan månader av avbrott hela tiden.

:::::: LiS s1 -- SPOiLER ::::::

Lyckades få spelet spoilat angående mördaren. Jag var inne på en Steam "väns" profilsida där en snubbe kommenterat och avslöjat läraren som the killer innan jag hade börjat lira spelet, vilket sög hårt.

Så gör du samma sak haha Tur man kört igenom spelet redan!


signatur

AYY LMAO

Relik 📜
Skrivet av CARTMAN:

Spelade klart Life is Strange: Säsong 1 plus LiS: Before the Storm i maj och tyckte de var riktigt välgjorda. Tog ett tag att komma in i det låga tempo som dessa spel håller men efter det så var jag helt fast. Fantastiska välskrivna karaktärer och spännande historia.

Kommer absolut köpa 2an men tänker givetvis avvakta tills alla episoder är släppta för att lira allt i ett utan månader av avbrott hela tiden.

:::::: LiS s1 -- SPOiLER ::::::

Lyckades få spelet spoilat angående mördaren. Jag var inne på en Steam "väns" profilsida där en snubbe kommenterat och avslöjat läraren som the killer innan jag hade börjat lira spelet, vilket sög hårt.

Skrivet av Haziza:

Så gör du samma sak haha Tur man kört igenom spelet redan!

Tog mig friheten att stoppa in en spoiler-tagg där..


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Trodde faktiskt inte det skulle komma en uppföljare. Sjukt taggad!

Medlem

Spelade klart LiS: Before the Storm idag! Gud va bra det var! Köpte den under rean 54% rabatt. Var osäker då det var annan röstskådespelare för Chloe, men hon gjorde ett väldigt bra jobb!

Bygger världen mycket mer än vad jag trodde. Och fördjupar relationerna. Lite sugen att spela om ettan nu. Fast först bonusepisoden "Farewell"

Medlem
Skrivet av Haziza:

Så gör du samma sak haha Tur man kört igenom spelet redan!

Trodde det var tydligt när jag skrev ::::::: SPOiLER ::::::: Men du retas kanske lite. hehe.

Skrivet av Davisx3m:

Spelade klart LiS: Before the Storm idag! Gud va bra det var! Köpte den under rean 54% rabatt. Var osäker då det var annan röstskådespelare för Chloe, men hon gjorde ett väldigt bra jobb!

Bygger världen mycket mer än vad jag trodde. Och fördjupar relationerna. Lite sugen att spela om ettan nu. Fast först bonusepisoden "Farewell"

Aha, tyckte väl att hon lät så mycket lugnare i Before the Storm. Kollade dock aldrig upp det. Jo hon gjorde det bra. Hon spelade ju även en flera år yngre Chloe som inte kommit i rebellion stadiet ännu. Man fick helt klart lära sig mera om personerna i huvudspelet och varför de blivit som de blivit. Jag lirade Before the Storm före och LiS s1 direkt efteråt då flera Steam "vänner" rekommenderade detta upplägg.

Skrivet av emilakered:

Tog mig friheten att stoppa in en spoiler-tagg där..

Tack, visste inte hur man gjorde sånt o det kanske bara ni arbetsmyror på FZ kan göra med de rätta redskapen? Därför jag skrev ::::::: SPOiLER ::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Relik 📜

@CARTMAN: Nejdå, [spoiler]Frodo förstör ringen i slutet![/spoiler] bara.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

1
Skriv svar