Sony firar 500 miljoner sålda Playstation-konsoler* med limited edition PS4 Pro

Robot
Sony firar 500 miljoner sålda Playstation-konsoler* med limited edition PS4 Pro

Blå, genomskinlig, smäcker, slutsåld.

#500, #limited-edition, #playstation, #ps4pro


KoP
Medlem

Undrar hur många av dessa som hamnar på EBay till fantasipriser?

Medlem

90-talet ringde och ville ha tillbaks sin transparenta plast.

Medlem

Aaaaaa, för sent allts....Nåja, får väl vänta på 1miljard Edition.

Medlem

hehe inte så därjätte snygg, klarar mig me min vita slim som jag klippte för 1990 hos webhallen haha

Medlem

Inte min smak, kommer nog göra många skalpers glada dock.

Om man släpper en sådan begränsad upplaga, vet man vart dessa kommer hamna. Men, snygg plast är snygg plats och jag hade inte haft något emot en sådan på TV-bänken.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Såg denna först i Digital Foundrys video: https://www.youtube.com/watch?v=E43vOQ364sI

De kollar även om de nya PS4 Pro-revisionerna är tystare än launchmodellen. Alltså alla av nya revisionen, inte bara limited edition.

Den är rätt cool, men föredrar konsoler med matt yta. Vill inte behöva ta fram putsduken varannan minut.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Njae, den där skulle kanske på sin höjd min 14-åriga kusin vilja ha på sitt pojkrum. 😉

Medlem

"snygg"
färgen får mig att välja bort den tbh

Medlem

Enda special edition jag köpt är PS2 slim Silver Edition

Medlem

Var det någon som sa genomskinlig plast?!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Minns mest när dessa var på helsidor i varenda tidning på sin tid:

Medlem

Den såg förfärlig ut, vilket otroligt konstigt designval...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Frilansare

Genomskinligt känns sådär, men gillar verkligen det mörkblå och finishen med kopparloggan och kopparplaketten mot det blå!

ELF
Medlem

@Bennii: Jag vill ha den gröna.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Gnällkuk
Skrivet av kebbe:

90-talet ringde och ville ha tillbaks sin transparenta plast.

90-talet är det senaste modet!

https://www.cafe.se/streetstyle-15-snyggt-kladda-besokare-pa-...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

" i Europa har man kunnat förhandsboka konsolen sedan 14 augusti".
- I Sverige inte så iaf, var tillgängligt mer eller mindre så fort denna konsol annonserades flera dagar innan 14 aug dvs.

Medlem

Ni har ju missat pejsta in macen som även kom Coca Cola röd till nåt VM eller va de vae ^______^

Medlem

Läste först "Sony firar 500 miljoner sålda Playstation 4 pro med limited edition PS4 Pro" tänkte fyfan va många så såg jag sen att de var alla Playstation konsoler som dem räknade med. XD

Medlem

@tricky: Vilken jäkla pärla du har hittat här då.

Hade jag fått välja en pokemon så hade jag valt honom.

1
Skriv svar