Telltale Games stänger ner

jbx
Medlem

Jag har köpt alla ders spel, många både på One X och ps4 Pro. Men jag har alltid väntat till alla episoder är ute. Kanske hade det gått bätte om det släppt spelen helt färdiga coh på skiva oxå. Inte i episoder...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Vet inte om någon annan kommenterat, men dom kommer inte avsluta walking dead final season tyvärr.

Inaktiv

Hade varit trevligt om de släppt allt som getts ut sen Walking Dead s1 på en skiva eller två. För att få ihop lite pengar i slutet när dom lix gått i KK.

Medlem

Om man har 2,8/5 i snitt på Glassdoor är det nog ingen drömarbetsplats..

https://www.glassdoor.com/Overview/Working-at-Telltale-Games-...


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Minns hur vass de var i början med The Walking Dead, Tale's of the Borderlands och Wolf Among Us - men kritiken var redan då att spelen var för självspelande och istället för att ta an kritiken och tänka om konceptet (för att inte nämna spelmotorn) fortsatte de på samma vis - fast med nya licenser.

Jag kan bara tala för mig själv, men när man känner det där spelsuget vill man lira spel som faktiskt låter en spela och det är här skon klämmer känner jag - det är för passivt för att stilla spelbegäret och för aktivt för att slappna av framför en tv-serie.

Moderator | Testpilot

Telltale jobbar med att göra klart Walking dead. Flera olika partners har visat intresse att hjälpa till och avsluta spelet.

https://nordic.ign.com/m/switch/19122/news/telltale-actively-...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

123
Skriv svar