Recension – Forza Horizon 4

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Om man undrar vad skillnaden är mellan Forza Horizon 3 och Forza Horizon 4. Se vad DF har att säga. Skillnaden är ganska mycket. Så pass mycket att det är helt olika spel.

Javisst.
Jag håller med, men de ser likadana ut.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Javisst.
Jag håller med, men de ser likadana ut.

Men men. Strunt samma. Det är väldigt, väldigt, jättebra. Bara demot är väldigt bra. Vill man ha det bästa bilracingen denna generation så köper man det. Eller spelar via Game Pass spelar ingen roll.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Men men. Strunt samma. Det är väldigt, väldigt, jättebra. Bara demot är väldigt bra. Vill man ha det bästa bilracingen denna generation så köper man det. Eller spelar via Game Pass spelar ingen roll.

Ja! Bland de snyggaste bilspelen är Horizon ju.


signatur

autograph

Medlem

Ok. Jag är nu uppe i Level 7 och har äntligen lite fler bilar i garaget att välja på!
Har kommit upp till att få köra "Winter".
Väldigt tjusigt! Synd bara att det ska ta så lång dötid att ta sig från plats till plats....


signatur

autograph

Medlem

@autograph: Hur kan du bara vara level 7 om du spelat sedan den 28:e? Tar ju bara c:a 5 timmar att nå level 20 och börja spelet på riktigt.

-aja, men där har du iaf förklaringen till varför ditt spel känns som ett helt annat spel, du är fortfarande i prologen, och har inte börjat spela det på riktigt ännu.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

@autograph: Hur kan du bara vara level 7 om du spelat sedan den 28:e? Tar ju bara c:a 5 timmar att nå level 20 och börja spelet på riktigt.

-aja, men där har du iaf förklaringen till varför ditt spel känns som ett helt annat spel, du är fortfarande i prologen, och har inte börjat spela det på riktigt ännu.

JA. Precis.
Och förklaringen är att det är så seeegt!
Det känns som att jag spelat 100 timmar.
Spelet är så upprepande. Man får massor med saker hela tiden, men ingenting händer ju, egentligen!?
Det är supernyggt, men supertrist!!!
Same.., same... hela tiden... suck & gäsp...


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Tomas Helenius:

@the_o: jag körde online också, fanns gott om folk att köra med/mot under testningen.

Märkligt att det fanns det för dig men inte för flera andra större spelmagasin där tom vissa avvaktade med att lämna betyg tills de kunnat recensera allt.?,

Redaktör
Skrivet av anon_81726:

Märkligt att det fanns det för dig men inte för flera andra större spelmagasin där tom vissa avvaktade med att lämna betyg tills de kunnat recensera allt.?,

Det märkliga i så fall är att de missat att utvecklarna körde onlinesessioner vid givna tidpunkter för recensenter, precis som man gjort de senaste fem åren eller så. Det stod, som alltid, tydligt i infon som kom med recensionskoden. Kan det vara så att de väntade tills allmänheten släpptes in i spelet?


signatur
Medlem
Skrivet av Zymac:

@autograph: Hur kan du bara vara level 7 om du spelat sedan den 28:e? Tar ju bara c:a 5 timmar att nå level 20 och börja spelet på riktigt.

Var kan jag se hur länge som jag spelat "Horizon 4"?
Blev lite nyfiken.

"COD:WWII" tog ca 15 timmar för mig att spela klart kampanjen.


signatur

autograph

Skriv svar