NU LIVE! Halloween Steam sale 2018

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Har redan så många spel att spela.. kör igenom Dishonored 2 för tillfället, Sen batman Arkham Knight, Assassins creed rogue, Prey, Ori and the blind forest, Rayman legends osv osv osv. plus spel man aldrig blir färdig med... Fallout 4 exv... puh!
Tur att det är för kallt för att köra motorcykel nu så man får lite tid för spel -_-

Bara av ren nyfikenhet - I Dishonored 2, Kör du stealth eller killing spree?

Jag hade alltid som mål att klara banorna utan att döda alls. Inte så att jag laddade om när jag hade tvingats döda någon, men det var ändå målet att döda så få som möjligt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Detention. Det får räcka nu när jag äntligen har ett bra flyt gällande backloggen.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Bara av ren nyfikenhet - I Dishonored 2, Kör du stealth eller killing spree?

Jag hade alltid som mål att klara banorna utan att döda alls. Inte så att jag laddade om när jag hade tvingats döda någon, men det var ändå målet att döda så få som möjligt.

Stealth. Så långt det går, försöker samtidigt inte att ladda om quicksave så fort jag blir upptäckt, men försöker också hålla antalet deaths så lågt som möjligt. Och försöker alltid oskadliggöra målen utan att döda dem.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av mootwo:

Hoppas på total war warhammer och just xcom

Greenman gaming har The XCOM 2: War of the Chosen för 17.5pund

Releasehästryttare
Skrivet av Busko:

Greenman gaming har The XCOM 2: War of the Chosen för 17.5pund

6e dyraste affären just nu ...

https://www.allkeyshop.com/blog/buy-xcom-2-war-of-the-chosen-...

Medlem

Några tips på roliga 2-player spel (online) som inte är alltför tidskrävande. Har hittills köpt Vermintide 2 och The Forest.

Gen
Medlem

Jag är väl en av dem som ska försöka att inte köpa något helt enkelt pga att min backlog räcker för minst ett års spelande. Hinner aldrig köra ikapp allt om jag bara köper nytt hela tiden

Medlem

Blev left 4 dead 2 för 1.69€ till frugan så vi kan´köra coop.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Kerbal Space Program

123
Skriv svar