UK-siffror: 20 år gamla Spyro sålde bättre än Fallout 76

Robot
UK-siffror: 20 år gamla Spyro sålde bättre än Fallout 76

Fysiskt sett, digitala siffror inkluderas icke.

#fallout-76, #spyro-reignited-trilogy


Moderator | Testpilot

Sådana här gånger man funderar hur Bethesda tänkte egentligen. Kanske svaret är "inte alls?" ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Sådana här gånger man funderar hur Bethesda tänkte egentligen. Kanske svaret är "inte alls?" ?

Eller: "med plånboken"?

Medlem

Inte alls konstigt, ytterst sällan jag köper fysisk kopia längre.

Medlem

Varken Spyro eller Fallout 76 intresserar mig speciellt mycket men hade jag varit tvungen att köpa en av dem så skulle jag ta spelet som fått 82% i betyg över det som fått 52% i betyg.

Tråddemonen
Testpilot

@uberpwnage2.0: De tänkte nog bara "Multiplayer"

Medlem

Så går det när man släpper ett spel som nästan ingen av seriens fans vill ha.
Som man bäddar får man ligga.

Medlem

Finns det ens möjlighet att köpa ett PC-spel fysiskt nuförtiden?
Blev tvungen att kolla på Webhallen, och det går tydligen, men i Fallout 76-exempel var det endast ett tomt fodral med en nedladdningskod.
Dock känns det lite meningslöst att köpa fysiskt på PC, iom att man inte kan sälja vidare eller installera spelet på någon annan dator, som man kan göra med ett konsolspel.

Medlem

Hoppas på en okej BF-deal på Spyro så skall jag å min dotter spela det. Provade bara spyro sporadiskt back in the days.

Inaktiv

som @Fiddi skrev säger det närmare ingenting iom hur många som köper fysiskt kontra digitalt nu och då.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Finns det ens möjlighet att köpa ett PC-spel fysiskt nuförtiden?
Blev tvungen att kolla på Webhallen, och det går tydligen, men i Fallout 76-exempel var det endast ett tomt fodral med en nedladdningskod.
Dock känns det lite meningslöst att köpa fysiskt på PC, iom att man inte kan sälja vidare eller installera spelet på någon annan dator, som man kan göra med ett konsolspel.

Rätt meninglöst med en fysisk kopia när första patchen för Fallout 76 var större än spelet i sig.

Medlem

F76 är Bethesdas korporativt billiga svar på BattleRoyale.

Ge mig en Todd Howard meme.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar