Rösta nu, i eftermiddag är det onsdags-stream!

Robot
Rösta nu, i eftermiddag är det onsdags-stream!

Ni har nominerat, nu koras spelet som ska streamas i eftermiddag, 21 november.

#hot-lava, #layers-of-fear, #mount-your-friends, #onsdag-stream, #skull-daze-reskooled


Medlem

The heck is this shait. Enda någorlunda intressanta är ju layers of fear men det är ju apgammalt.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

The heck is this shait. Enda någorlunda intressanta är ju layers of fear men det är ju apgammalt.

Fast det är väl det som är grejen lite med det här tror jag, att man provar lite knasiga och annorlunda spel inte bara de stora vanliga spelen som de recenserar i vanliga fall


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Frilansare
Skrivet av BadMrBox:

The heck is this shait. Enda någorlunda intressanta är ju layers of fear men det är ju apgammalt.

Skrivet av Milky_81:

Fast det är väl det som är grejen lite med det här tror jag, att man provar lite knasiga och annorlunda spel inte bara de stora vanliga spelen som de recenserar i vanliga fall

Exakt så.

Avstängd

Vilken tid kör ni?


signatur

PS5 och inget annat.

Frilansare
Skrivet av breahl:

Vilken tid kör ni?

13:00 siktar vi på!

Medlem

Är det max 2 timmars stream för att ni ska kunna kräva återköp sen? XD haha vilka skitspel.

Frilansare
Skrivet av Kopfweh:

Är det max 2 timmars stream för att ni ska kunna kräva återköp sen? XD haha vilka skitspel.

Haha vadå skitspel? De är nominerade av er i communityt, tror säkert det finns flera som uppskattar vart och ett av dem. Och åter igen, onsdags-streamen är till för mindre titlar som vi aldrig testat, och som inte får lika mycket uppmärsamhet som Battlefield et al.

Och nej, vi har ett presskonto på Steam så vi betalar inte för spelen vi testar där.

Tråddemonen
Testpilot

Verkar som att Calle inte smiter undan skräcken denna gång Muhahaha!

Releasehästryttare

Damnit @Zimpan för att du nominerade ett populärt spel

Releasehästryttare

Nästa vecka om det släppts och fått hyfsade betyg så skall jag Nominera Nanobotic

"Nanobotic is a free to play first person shooter multiplayer online battle arena extravaganza (FPS MOBA). In Nanobotic you can craft weapon elements on the spot and switch between them with ease, you can also craft different types of artificially intelligent (AI) minions and control their actions."

Tråddemonen
Testpilot

@Devan: Hoppar sällan till utav skräckspel idag då många spel är ganska förutsägbara, tror senaste gången jag hoppade till var Outlast då den spjutspetsade mannen började att röra sig och prata vid början av spelet. Men Layers Of Fear gav mig lite pirr i magen och jag kan tänka mig att Calle som inte hanterar skräck så bra kommer att vara mer lättskrämd

Releasehästryttare

@Zimpan: Jag gissar att efter första jump scaret så stänger han av spelet och går på lunch

Tråddemonen
Testpilot

@Devan: Haha det skulle bli en väldigt kort stream

1
Skriv svar