KÖPES: Battlefield V nyckel

Medlem
KÖPES: Battlefield V nyckel

Köper gärna en BFV nyckel till ett bra pris! Skicka ett PM om du vill sälja en

Skägg.
10 Chambers

Om räknas in om Battlefield-veteran har de kört kampanj på halva priset. Logga in på Origin så borde du kunna se om du har rätt till erbjudandet.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om räknas in om Battlefield-veteran har de kört kampanj på halva priset. Logga in på Origin så borde du kunna se om du har rätt till erbjudandet.

Är det enbart om man har BF1 eller räknas BF4 också in?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CliQue-SinneD:

Är det enbart om man har BF1 eller räknas BF4 också in?

Kan inte kriterierna, tyvärr.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om räknas in om Battlefield-veteran har de kört kampanj på halva priset. Logga in på Origin så borde du kunna se om du har rätt till erbjudandet.

Räknades inte in, och har iaf BF1(PC) och Hardline/BF3(PS3/4). Men hittade det för 420kr på Kinguin. Kändes mer rimligt än 649 på origin. Är inte besviken dock, riktigt kul Battlefield faktiskt

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Veteran-rabatten gäller om man har BF4 och/eller BF1 sedan tidigare. Tror det håller på till den 21 december, men är inte lika säker på den punkten.

Dock detta, från Reddit:


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Ambassadör
Xbox

Jag fick erbjudandet via BF 1 på Xbox, 50%. Vet inte hur det är på PC, men jag såg det inte någon annanstans än inne i spelets menyer. Leta där!


signatur

Jump in.

Inaktiv

Jag är på PC origin och har inte detta erbjudande trotts de flesta BF i mitt bibliotek. Dock kan jag berätta att man får 40% rabatt på BF5 om man har Origin Access Basic (och premium antar jag)

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag är på PC origin och har inte detta erbjudande trotts de flesta BF i mitt bibliotek. Dock kan jag berätta att man får 40% rabatt på BF5 om man har Origin Access Basic (och premium antar jag)

Vet du hur länge det gällde?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av CliQue-SinneD:

Vet du hur länge det gällde?

Nej tyvärr inte. Om någon vill ha BF för ca 400 kr men inte skaffa Origin Access så skulle jag kunna skicka det som gåva på Origin mot Swish

1
Skriv svar