Fina pixlar från The Outer Worlds

Robot
Fina pixlar från The Outer Worlds
Medlem

Undrar hur det går för Fallout 76 med 85%-bonusen?

Medlem

Ser mycket trevligt ut. Höga förhoppningar på detta, det är ju Obsidian.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Hype! Hoppas, det blir bra!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Förstår inte alla som klagar på att spelet skulle vara fult. Det kanske inte har samma grafiska prakt som vissa andra spel, men jag gillar den grafiska stilen och tycker om det jag sett hittills.

Tråddemonen
Testpilot

Känns lite fräscht med ett sci-fi äventyr som har new vegas spelsystem.

Medlem

Att nyheten publicerats på detta klockslag är ju intressant. En tillfällighet?

3lit!!

Medlem

Spelet verkar lovande men måste det ha en blå färgton över det hela. Mörka områden ser förjävliga ut på första bilden.
Påminner om BF3-4 där allt var blått.

Ambassadör
Xbox

Hype? Hype!


signatur

Jump in.

Medlem

Bara jag som får lite Destiny vibbar från den grafiska designen?

Vet inte riktigt själv vad jag tycker om den grafiska stilen på det här än. Rent spontant, så känns det lite väl "grällt & färgsprakande" och får mig nästan att associera till "Borderlands", vilket i sin tur får mig att göra kopplingar till absurditeter och oändliga repetitioner.

Fast det är mycket möjligt att jag är orättvis, svårt att avgöra innan några ordentliga "gameplay" videor har dykt upp.

Medlem

@LARRYLUKE: Jag får lite mer Bioshock Infinite vibbar över den grafiska stilen, i dig it!

Medlem

13:37 lades artikeln upp, behövdes påpekas

Skägg.
10 Chambers

@LARRYLUKE: Kan ha schemalagt den då


signatur
Medlem

Måste instämma med chefredaktören och säga att (utomhus)miljöerna påminner väldigt mycket om no mans sky. Och det är inget positivt. Monsterna ser också rätt tråkiga ut av det vi sett. Rätt oimponerad såhär långt. Ser ut som ett budgetspel.

Medlem

bullshots?
gameplayen som visats på youtube ser inte alls lika bra ut.
fast kan ju vara en tidigare build än vad dessa är tagna ifrån.

Medlem

Tycker det ser bra ut (med tanke på att Obsidian sällan har samma budget som många AAA utvecklare) och jag gillar stilen. Fattar varför folk skulle ha problem med den dock för den påminner om en blandning mellan Fallout 4, No Man's Sky och Borderlands. Med Obsidian spel är det sällan utseendet som är det bästa dock utan RPG mekaniken speciellt alla dialogval och möjligheter. Dom känns fortfarande som trve RPG utvecklare till skillnad från t.ex. Bethesda som har progressivt tagit ut RPG element från varje spel sedan Fallout 3.

Edit: När det kommer till mekaniken så är det en sak jag är tveksam till och det är att man får extra xp för att använda Intimidate/Lie/etc. Detta gör att man får mindre vilja att spela som man vill och bara går efter xpn istället.

Medlem

@Juel91: Dock har de betydligt större budget och backning nu i o med uppköpet från Microsoft samt samarbetet med Take two utgivaren av okänt namn haha.

Detta blir garanterat riktig 5/5 upplevelse. Precis som Tyranny och allt de rör x)))
Fallout New Vegas var inte heller nån grafisk hit men se där...
I RPG spel och Open World överlag är jag personligen glad att de prioriterar content och valmöjligheter. Story, companions och ren gameplay än de grafiska delarna.

Medlem

Spelet ser äckligt ut. Ser ut som något man kastat ihop i ms paint


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Passerar som "fina pixlar" 2018 . -_-


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Passerar som "fina pixlar" 2018 . -_-
https://i.ibb.co/C6XmStr/Untitled-1.jpg

Hahaha inget är snyggt inzoomat till 1000% på en bild...

Medlem

@Rydell1986: Syns det tydligt i thumbnailen är det fasen dåligt eller hur? ..därav min post (och dubbel.. inte 10dubbel zoom "haha").


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

@Rydell1986: Syns det tydligt i thumbnailen är det fasen dåligt eller hur? ..därav min post (och dubbel.. inte 10dubbel zoom "haha").

Du får väl helt enkelt låta bli att zooma in ggr 2 när du spelar spelet... ajuste. det går inte.

Medlem

@Rydell1986: Du missförstog mitt inlägg/din quote verkar det som.
Förtydligande:.. Det syns till och med i artikelns thumbnail som är ca. -2.5 utzoomad.. såå.. slutdiskuterat.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

@Rydell1986: Du missförstog mitt inlägg/din quote verkar det som.
Förtydligande:.. Det syns till och med i artikelns thumbnail som är ca. -2.5 utzoomad.. såå.. slutdiskuterat.

Du kan inte dra en slutsats av en screenshoot i form av en Jpg bild. kommer aldrig att ge ett enda spel rättvisan om vilken grafik en Tv-skärm kan spegla.

Medlem

@Rydell1986: Struntprat.. alla kan se de kantiga ringarna trots en måttligt komprimerad bild, självklart blir det bara tydligare i spelet, du försöker nog bara "försvara" nått omöjligt för att "vinna tråden".
Svarar inte mer, ursäkta... men ha en bra kväll.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar