Allmän kritik

Avstängd
Allmän kritik

>> Tråd avdelad från denna diskussion <<

Precis vad jag menade va. Minsta kritik här raderas om det inte är av gängse riktlinjer. Här tycks inte fel. Ni tar ner mitt inlägg för att jag kritiserar er? Under skyddad verkstad och bland branschfolk emellan. Detta är ett vadderat rum för er, en riktig safe space ni kan vistas i. Ni förstår det va? Inget annat. Ni är svågrar. Hårresande.

Att kivas om vilket spel som är bäst är inte ett problem för en återförsäljare. Snarare tvärt om. Det är bra för business. Salebait Q&A. För er däremot, om ni har nått en ålder som överstiger 12 är det snarare tragiskt. Skäms över det i så fall, inte nödvändigtvis över "konflikterna" i sig. Över att dom ägt rum överhuvudtaget. Ni raderar mitt inlägg över kritiken jag framför över det något infantila samtalet här? Där vi ber om ursäkt över bråk kring vems spel som är bäst? När vi kan diskutera ständigt nya fenomen, som uppfostran, kulturrelativism, historierevidering, ekonomiska och produktionella bedrägerier, karaktärs mord, journalist kårens patiskhet och annat mygel som är kopplade till spelbranschen. Waow! Just waow!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vilma:

Precis vad jag menade va. Minsta kritik här raderas om det inte är av gängse riktlinjer. Här tycks inte fel. Ni tar ner mitt inlägg för att jag kritiserar er? Under skyddad verkstad och bland branschfolk emellan. Detta är ett vadderat rum för er, en riktig safe space ni kan vistas i. Ni förstår det va? Inget annat. Ni är svågrar. Hårresande.

Att kivas om vilket spel som är bäst är inte ett problem för en återförsäljare. Snarare tvärt om. Det är bra för business. Salebait Q&A. För er däremot, om ni har nått en ålder som överstiger 12 är det snarare tragiskt. Skäms över det i så fall, inte nödvändigtvis över "konflikterna" i sig. Över att dom ägt rum överhuvudtaget. Ni raderar mitt inlägg över kritiken jag framför över det något infantila samtalet här? Där vi ber om ursäkt över bråk kring vems spel som är bäst? När vi kan diskutera ständigt nya fenomen, som uppfostran, kulturrelativism, historierevidering, ekonomiska och produktionella bedrägerier, karaktärs mord, journalist kårens patiskhet och annat mygel som är kopplade till spelbranschen. Waow! Just waow!

För tydlighetens skull så klistrar jag in det inlägg som raderades.

”Detta måste vara den värsta smörja jag läst i en tråd på mycket länge.”

Jag vet inte riktigt när du fick en tagg i tassen och vad ditt ständiga prat om ”branschfolk” bottnar i men det du påvisar här är ju precis motsatsen till det som diskuteras. Tråden grundar sig i hur man kan reflektera över sitt eget beteende och viss del mognad. Istället skriver du nedvärderande och kallar detta tragiskt, och frågar varför vi inte diskuterar ämnen som verkar ligga dig varmare om hjärtat.

Mitt förslag, om du ska ha någon framtid här på sajten, är följande: starta en egen tråd kring de ämnen du vill diskutera. På ett sakligt och värdigt sätt. Just nu känns det bara som du försöker kidnappa andra trådar. Det håller inte.


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

För tydlighetens skull så klistrar jag in det inlägg som raderades.

”Detta måste vara den värsta smörja jag läst i en tråd på mycket länge.”

Jag vet inte riktigt när du fick en tagg i tassen och vad ditt ständiga prat om ”branschfolk” bottnar i men det du påvisar här är ju precis motsatsen till det som diskuteras. Tråden grundar sig i hur man kan reflektera över sitt eget beteende och viss del mognad. Istället skriver du nedvärderande och kallar detta tragiskt, och frågar varför vi inte diskuterar ämnen som verkar ligga dig varmare om hjärtat.

Mitt förslag,, om du ska ha någon framtid hör på sajten, är följande: starta en egen tråd kring de ämnen du vill diskutera. På ett sakligt och värdigt sätt. Just nu känns det vara som du försöker kidnappa andra trådar. Det håller inte.

Ett relativt allmänt och harmlöst omdömme. Skulle betraktas som ett uppiggande motargument i vilken diskution som helst. Min poäng var att man inte bör bygga hönor utan att ha fjädrar. Något som inträffar väl ofta här. Ständiga samtal om varför det är alldeles i sin ordning om varför ett halvt spel borde kosta ca: 3500:- trots att det inte är spelbart. Kan bara inte ta till mig om (vilken musik du lyssnar på nu) eller vilken (tv serie som är favoriten) när branschen fostrar unga till "soy boys" (ursäkta uttrycket) men alarmerande siffror visar på 50%iga nertal i fertilititet i västvärlden. Samtidigt som dessa unga färgar håret blått. Inget fel med det men det behövs för att beskriva/understryka det jag försöker säga här. Alltså könlös identitet föregår alltid kolapsen av ett samhälle, hänt varje gång förut under världshistorien. Blått hår på gamers kommer från (Final Fantasy) och just gamers tenderar att vara förvirrade kring sin identitet (främst millennials). Detta är min uppfattning och om det ursäktas inget jag ville eller hade avsikt att ta upp. Men jag vill förklara mig mer ingående som svar. Vi blir inte klokare. Och det manifisteras här för varje dag. Jag ser rotlösa unga, troll och bibehållare av status quo (branschfolk) förstöra samtalet.

Ja. Ständiga trollningar om hur förtsåeligt det är för devs. och utgivare att ljuga. Eller att riktlinjer för kostnader för multimedia dessa dagar borde vara en halv mänadslön (medelinkomsttagare). Sedan att vidare formullera sin mening med; Jag tycker det är kul. Eller; Jag är så trött på haters som bara gnäller. Osv. Som svar på kommentarer som inte ens är frågor i flesta fall? Mönstret att inte svara relevant, svara på frågor som inte ställs, gå från A till Z i ett svep, komma med vidlyftiga antaganden, oftast tagna helt uppe i det blå som om det vore önskemål från någon som skyddar något? Antaganden om vad då? Aldrig sett ett adekvat svar. Aldrig. Man förstår inte frågan; Vad menar du? Man tappar sitt språk. I ett ögonblick försvinner språket, man förstår inte. Du är så låst vid en uppfattning eller ett ställningstagande att du faktist inte förstår vad som står skrivet eller sägs. Jag skojar inte. Vet inte vad detta kallas akademiskt. Men det är ett väl dokumenterat fenomen. Listan kan bli så lång. Man tror man drömmer när man tar del av samtalen här väldigt ofta.

Det kan finnas utrymme för bredare samtal och infall. Det är allt jag säger. Av vad jag ser i trådarna så pågår ett "avståndstagande", man undviker frågeställningar av någon anledning. Om något av relevans och om det är av kritisk natur så kommer samma carbon copy av tråden före den, av tråden före den, av tråden före den till svar. Man känner sig dummare när man lämnar sajten tyvärr. Goddag yxskaft? Det känns uppgjort, påhittade svar och påståenden. Där av "branschfolk" analogin. Ursäkta men korrekthet har gjort denna sajten urvattnad.

Tycker att tråden är ett utmärkt exempel på detta. Och ja. Vi får väl se hur länge jag blir kvar här, det har du helt rätt i.

Var lite mer konsekventa mot era medlemar bara. Objektivitet och rättrådan.

Btw, trådar verkar bli kidnappade fyra till fem gånger varje dag här. Inte bra. Nästa gång skapar jag min egen och hoppas på att den inte blir nedtagen. Helt med dig där.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vilma:

Ett relativt allmänt och harmlöst omdömme. Skulle betraktas som ett uppiggande motargument i vilken diskution som helst. Min poäng var att man inte bör bygga hönor utan att ha fjädrar. Något som inträffar väl ofta här.

Håller inte alls med, just den typen av kommentarer som bara skapar dålig stämning. Och därför raderades den.

Skrivet av vilma:

Ständiga samtal om varför det är alldeles i sin ordning om varför ett halvt spel borde kosta ca: 3500:- trots att det inte är spelbart. Kan bara inte ta till mig om (vilken musik du lyssnar på nu) eller vilken (tv serie som är favoriten) när branschen fostrar unga till "soy boys" (ursäkta uttrycket) men alarmerande siffror visar på 50%iga nertal i fertilititet i västvärlden. Samtidigt som dessa unga färgar håret blått. Inget fel med det men det behövs för att beskriva/understryka det jag försöker säga här. Alltså könlös identitet föregår alltid kolapsen av ett samhälle, hänt varje gång förut under världshistorien. Blått hår på gamers kommer från (Final Fantasy) och just gamers tenderar att vara förvirrade kring sin identitet (främst millenies). Detta är min uppfattning och om det ursäktas inget jag ville eller hade avsikt att ta upp. Men jag vill förklara mer ingående som svar. Vi blir inte klokare. Och det manifisteras här för varje dag. Jag ser rotlösa unga, troll och bibehållare av status quo (branschfolk) förstöra samtalet.

Återigen, du går in i en tråd med en egen agenda och helt ärligt, det blir mer och mer solklart att det du vill diskutera, och på det sättet du gör det, inte har en plats här.

Skrivet av vilma:

Ja. Ständiga trollningar om hur förtsåeligt det är för devs. och utgivare att ljuga. Eller att riktlinjer för kostnader för multimedia dessa dagar borde vara en halv mänadslön (medelinkomsttagare). Sedan att vidare formullera sin mening med; Jag tycker det är kul. Eller; Jag är så trött på haters som bara gnäller. Osv. Som svar på kommentarer som inte ens är frågor i flesta fall? Mönstret att inte svara relevant, svara på frågor som inte ställs, gå från A till Z i ett svep, komma med vidlyftiga antaganden, oftast tagna helt uppe i det blå som önskemål från någon som skyddar något? Antaganden om vad då? Listan kan bli så lång. Man tro man drömmer när man tar del av samtalen här väldigt ofta.

Det kan finnas utrymme för bredare samtal och infall. Det är allt jag säger. Av vad jag ser i trådarna så pågår ett "avståndstagande", man undviker frågeställningar av någon anledning. Om något av relevans och om det är av kritisk natur så kommer samma carbon copy av tråden före den, av tråden före den, av tråden före den till svar. Man känner sig dummare när man lämnar sajten tyvärr. Goddag yxskaft? Det känns uppgjort, påhittade svar och påståenden. Där av "branschfolk" analogin. Ursäkta men korrekthet har gjort denna sajten urvattnad.

Jag har helt ärligt svårt att hänga med i vilket resonemang du försöker föra här.

Skrivet av vilma:

Tycker att tråden är ett utmärkt exempel på detta. Och ja. Vi får väl se hur länge jag blir kvar här, det har du helt rätt i.

Var lite mer konsekventa mot era medlemar bara. Objektivitet och rättrådan.

Hela tråden byggde på hur man kan reflektera över sitt eget beteende och mognad, så ditt inspel var verkligen apart, och därför raderas din första kommentar. Där borde du ha reflekterat över varför den togs bort, inte börja snacka om fertilitet och annat mumbojumbo. Jag kommer flytta ut den här diskussionen från tråden.


signatur
Testpilot
Skrivet av vilma:

Ett relativt allmänt och harmlöst omdömme. Skulle betraktas som ett uppiggande motargument i vilken diskution som helst. Min poäng var att man inte bör bygga hönor utan att ha fjädrar. Något som inträffar väl ofta här. Ständiga samtal om varför det är alldeles i sin ordning om varför ett halvt spel borde kosta ca: 3500:- trots att det inte är spelbart. Kan bara inte ta till mig om (vilken musik du lyssnar på nu) eller vilken (tv serie som är favoriten) när branschen fostrar unga till "soy boys" (ursäkta uttrycket) men alarmerande siffror visar på 50%iga nertal i fertilititet i västvärlden. Samtidigt som dessa unga färgar håret blått. Inget fel med det men det behövs för att beskriva/understryka det jag försöker säga här. Alltså könlös identitet föregår alltid kolapsen av ett samhälle, hänt varje gång förut under världshistorien. Blått hår på gamers kommer från (Final Fantasy) och just gamers tenderar att vara förvirrade kring sin identitet (främst millennials). Detta är min uppfattning och om det ursäktas inget jag ville eller hade avsikt att ta upp. Men jag vill förklara mig mer ingående som svar. Vi blir inte klokare. Och det manifisteras här för varje dag. Jag ser rotlösa unga, troll och bibehållare av status quo (branschfolk) förstöra samtalet.

Ja. Ständiga trollningar om hur förtsåeligt det är för devs. och utgivare att ljuga. Eller att riktlinjer för kostnader för multimedia dessa dagar borde vara en halv mänadslön (medelinkomsttagare). Sedan att vidare formullera sin mening med; Jag tycker det är kul. Eller; Jag är så trött på haters som bara gnäller. Osv. Som svar på kommentarer som inte ens är frågor i flesta fall? Mönstret att inte svara relevant, svara på frågor som inte ställs, gå från A till Z i ett svep, komma med vidlyftiga antaganden, oftast tagna helt uppe i det blå som om det vore önskemål från någon som skyddar något? Antaganden om vad då? Aldrig sett ett adekvat svar. Aldrig. Man förstår inte frågan; Vad menar du? Man tappar sitt språk. I ett ögonblick försvinner språket, man förstår inte. Du är så låst vid en uppfattning eller ett ställningstagande att du faktist inte förstår vad som står skrivet eller sägs. Jag skojar inte. Vet inte vad detta kallas akademiskt. Men det är ett väl dokumenterat fenomen. Listan kan bli så lång. Man tror man drömmer när man tar del av samtalen här väldigt ofta.

Det kan finnas utrymme för bredare samtal och infall. Det är allt jag säger. Av vad jag ser i trådarna så pågår ett "avståndstagande", man undviker frågeställningar av någon anledning. Om något av relevans och om det är av kritisk natur så kommer samma carbon copy av tråden före den, av tråden före den, av tråden före den till svar. Man känner sig dummare när man lämnar sajten tyvärr. Goddag yxskaft? Det känns uppgjort, påhittade svar och påståenden. Där av "branschfolk" analogin. Ursäkta men korrekthet har gjort denna sajten urvattnad.

Tycker att tråden är ett utmärkt exempel på detta. Och ja. Vi får väl se hur länge jag blir kvar här, det har du helt rätt i.

Var lite mer konsekventa mot era medlemar bara. Objektivitet och rättrådan.

Btw, trådar verkar bli kidnappade fyra till fem gånger varje dag här. Inte bra. Nästa gång skapar jag min egen och hoppas på att den inte blir nedtagen. Helt med dig där.

Hela ditt inlägg är en salig röra av tankar du har som har 0 röd tråd. En veritabel textvägg. Det är ett hopkok av arga gliringar och reaktioner på nånting som man nog måste vara tankeläsare för att veta.
Kul att inlägget är kvar , kommer nån att svara vettigt så du tycker du får bra svar på dina "frågor" = Tvivlar starkt.
Krävs nog att rensa upp sättet att skriva och inte bara kasta ur sig grejer mot "väggen" och hoppas att nåt fastnar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Harakiri:

Hela ditt inlägg är en salig röra av tankar du har som har 0 röd tråd. En veritabel textvägg. Det är ett hopkok av arga gliringar och reaktioner på nånting som man nog måste vara tankeläsare för att veta.
Kul att inlägget är kvar , kommer nån att svara vettigt så du tycker du får bra svar på dina "frågor" = Tvivlar starkt.
Krävs nog att rensa upp sättet att skriva och inte bara kasta ur sig grejer mot "väggen" och hoppas att nåt fastnar.

Jag håller med.

Vi är väldigt öppna med att vi vill ha kritik om vi gör något fel, men det här känns som en stor gryta fylld med grejer som inte är sammankopplat på något sätt.

Mitt tipa till vilma, om du har legitim kritik, är att försöka skriva om texten så man verkligen förstår vad du menar och att poängen kommer fram.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av vilma:

Minsta kritik här raderas om det inte är av gängse riktlinjer. Här tycks inte fel. Ni tar ner mitt inlägg för att jag kritiserar er?

Om det verkligen var det inlägg som Calle citerade, dvs "Detta måste vara den värsta smörja jag läst i en tråd på mycket länge.", så vill jag bara flika in med ett tips: tala gärna om varför du tycker att det är "den värsta smörja jag läst". Om du inte skriver varför så blir det inte konstruktivt, då blir det bara en negativ åsikt och ingen vet vad som skulle kunna förbättras för att undvika eventuell härdsmälta igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Tråddemonen
Testpilot

@vilma: Hanterar kritik dagligen på mitt jobb mellan chef och anställda. Tycker du inte ger någon konkret kritik, du snarare provocerar redaktionen och alla medlemmar och använder ord som "svågrar" som att vi på sajten skulle tillhöra någon form av rörelse med samma värderingar. Jag har läst dina inlägg på avstånd och ser din "kritik" som något fullständigt obegripligt, ska du ge kritik så finns det en plats på forumen som heter "Feedback till FZ" där redaktionen kan läsa den kritik du gärna delar med dig. I mesta fall när man ger kritik så skall man göra en struktur över det man skriver och dela gärna upp det i bit för bit istället för att skriva en lång osammanhängande text.

FZ är en trygg plats där folk kan diskutera sin passion över spel och även dela med sig utav sina åsikter, det sker en del tjafs men det brukar hållas på god nivå mestadels, annars har vi ansvariga som snabbt går emellan och tar bort hetsiga inlägg. Om du har kritik så skriv gärna på en begripligt och moget sätt, denna sajt är en bra plats och har trevliga medlemmar. Men det gäller att du också beter dig på ett trevligt sätt istället för att göra dig ovän med hela sajten.

Hoppas du lugnar ner dig och tar del utav tråden där det hela började, reflektera lite över ditt beteende och din text du skriver.

Ha en trevlig dag!

Avstängd
Skrivet av Zimpan:

@vilma: Hanterar kritik dagligen på mitt jobb mellan chef och anställda. Tycker du inte ger någon konkret kritik, du snarare provocerar redaktionen och alla medlemmar och använder ord som "svågrar" som att vi på sajten skulle tillhöra någon form av rörelse med samma värderingar. Jag har läst dina inlägg på avstånd och ser din "kritik" som något fullständigt obegripligt, ska du ge kritik så finns det en plats på forumen som heter "Feedback till FZ" där redaktionen kan läsa den kritik du gärna delar med dig. I mesta fall när man ger kritik så skall man göra en struktur över det man skriver och dela gärna upp det i bit för bit istället för att skriva en lång osammanhängande text.

FZ är en trygg plats där folk kan diskutera sin passion över spel och även dela med sig utav sina åsikter, det sker en del tjafs men det brukar hållas på god nivå mestadels, annars har vi ansvariga som snabbt går emellan och tar bort hetsiga inlägg. Om du har kritik så skriv gärna på en begripligt och moget sätt, denna sajt är en bra plats och har trevliga medlemmar. Men det gäller att du också beter dig på ett trevligt sätt istället för att göra dig ovän med hela sajten.

Hoppas du lugnar ner dig och tar del utav tråden där det hela började, reflektera lite över ditt beteende och din text du skriver.

Ha en trevlig dag!

Ups? Uppe? Jaja! Visst. Det blir väl tramsig här på FZ ibland, det är allt. Och nog fånade jag till det lite med "födelsetal" och "beskrivningar" av oss gamers något. Gör så mellan varven när samtalet passerar förbi eller inte "förstås" av lämpliga skäl. Något som ofta är ett problem här. Och det blir värre.

Be inte om ursäkt om du argumenterat med ett troll. Det är vad jag skulle sagt. Om du är oärlig i debatten däremot? Då ska du skämmas. Det allt jag har att säga.

Peace, och ha en bra dag.

Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Håller inte alls med, just den typen av kommentarer som bara skapar dålig stämning. Och därför raderades den.

Återigen, du går in i en tråd med en egen agenda och helt ärligt, det blir mer och mer solklart att det du vill diskutera, och på det sättet du gör det, inte har en plats här.

Jag har helt ärligt svårt att hänga med i vilket resonemang du försöker föra här.

Hela tråden byggde på hur man kan reflektera över sitt eget beteende och mognad, så ditt inspel var verkligen apart, och därför raderas din första kommentar. Där borde du ha reflekterat över varför den togs bort, inte börja snacka om fertilitet och annat mumbojumbo. Jag kommer flytta ut den här diskussionen från tråden.

Bra att den är uppe igen. Svarade både dig och Zimpan i Zimpans svar till mig här ovan. Skål!

Avdelad tråd. Återuppför gärna ursprungstråden åt trådmakaren om du vill. Med mig raderad då. Aldrig min avsikt att förstöra den. Hur märkligt det än låter. Skulle bara levereras en besk kommentar. Endast. Ursäkta för det. Helhjärtat.

Till er. Var objektiva.

Skägg.
10 Chambers

signatur
Avstängd

Exakt vad jag menar. Debattera och presentera seriöst, okalkylerat, ärligt och sanningsenligt. Bra.

Ha det.

Releasehästryttare
Avstängd
Skrivet av conthox:

Om det verkligen var det inlägg som Calle citerade, dvs "Detta måste vara den värsta smörja jag läst i en tråd på mycket länge.", så vill jag bara flika in med ett tips: tala gärna om varför du tycker att det är "den värsta smörja jag läst". Om du inte skriver varför så blir det inte konstruktivt, då blir det bara en negativ åsikt och ingen vet vad som skulle kunna förbättras för att undvika eventuell härdsmälta igen.

Nå väl. Blir kvar en stund till då. Som tack till Carls ödmjukhet med denna tråds existens.

Hur gamla är ni?

Medlem
Skrivet av vilma:

Nå väl. Blir kvar en stund till då. Som tack till Carls ödmjukhet med denna tråds existens.

Hur gamla är ni?

Jag misslyckas tyvärr med att förstå hur ditt svar är relevant för det jag skrev, men för att besvara din fråga: 36.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd
Skrivet av Zimpan:

@vilma: Hanterar kritik dagligen på mitt jobb mellan chef och anställda. Tycker du inte ger någon konkret kritik, du snarare provocerar redaktionen och alla medlemmar och använder ord som "svågrar" som att vi på sajten skulle tillhöra någon form av rörelse med samma värderingar. Jag har läst dina inlägg på avstånd och ser din "kritik" som något fullständigt obegripligt, ska du ge kritik så finns det en plats på forumen som heter "Feedback till FZ" där redaktionen kan läsa den kritik du gärna delar med dig. I mesta fall när man ger kritik så skall man göra en struktur över det man skriver och dela gärna upp det i bit för bit istället för att skriva en lång osammanhängande text.

FZ är en trygg plats där folk kan diskutera sin passion över spel och även dela med sig utav sina åsikter, det sker en del tjafs men det brukar hållas på god nivå mestadels, annars har vi ansvariga som snabbt går emellan och tar bort hetsiga inlägg. Om du har kritik så skriv gärna på en begripligt och moget sätt, denna sajt är en bra plats och har trevliga medlemmar. Men det gäller att du också beter dig på ett trevligt sätt istället för att göra dig ovän med hela sajten.

Hoppas du lugnar ner dig och tar del utav tråden där det hela började, reflektera lite över ditt beteende och din text du skriver.

Ha en trevlig dag!

Ni är ju svågrar. Ni tycker likadant. Backar upp varandra. Är medlemar i samma parti. Ni är ett team. Kritiken utdelades i affekt eftersom jag blev särbehandlad pågrund av att jag inte är medlem i partiet. Inte heller släkt. Hade ingen som helst avsikt att påpeka dessa brister här och nu. Återigen, stundens ingivelse. Inget planerat.

Trygg eller familjär. Familjär med strukturella hierarkier. Nej. Åsikter delas inte ut här. Mixat. Men faktiskt bra job av er moderatorer ofta. Långt ifrån tillfredställande. Använd inte odemokratiska angivare för att tysta folk. I synnerhet om dom baseras på lösa antaganden. Antidemokrater. Skulle påstå att en liten majoritet är trevlig eller vuxen om utrycket tillåts. Ja och nej. Något "radikal" ibland. Förstår det. Ofta inte. Vi ska föreställa vuxna, inte som jag tramsade lite om förut, soy boys. Blir ni kränkta? Jag undviker uppenbara (ung/barnlikinriktade) ämnen med mitt "alter ego". Men inget jag framfört bryr eller omkullkastar någon över 9 år.

Att påpeka att det pratas smörja kan inte skada någon på något vis.

Vi får se.

Tack. Det samma.

Avstängd
Skrivet av conthox:

Jag misslyckas tyvärr med att förstå hur ditt svar är relevant för det jag skrev, men för att besvara din fråga: 36.

Jag skulle lämna sajten.

Moderator | Testpilot
Skrivet av vilma:

Nu drar jag. Hej då

Hejdå!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av conthox:

Jag misslyckas tyvärr med att förstå hur ditt svar är relevant för det jag skrev, men för att besvara din fråga: 36.

Om man är 36 år gammal och samförstår om hur dum man varit. Under premissen vem som är bäst, vad som är bäst, vad man tycker om osv. Och inte spontant har fokus på mer av naturen förtryck, som mobbing, förtal, fusk och lögnart som försats. Då är man inte helt vuxen. Jag säger om inte att du samförstår. Tråden däremot har det som genomgående tema.

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

No worries. Jag är kvar.

Geeks Gaming
Skrivet av vilma:

Jag skulle lämna sajten.

Skrivet av vilma:

Om man är 36 år gammal och samförstår om hur dum man varit. Under premissen vem som är bäst, vad som är bäst, vad man tycker om osv. Och inte spontant har fokus på mer av naturen förtryck, som mobbing, förtal, fusk och lögnart som försats. Då är man inte helt vuxen. Jag säger om inte att du samförstår. Tråden däremot har det som genomgående tema.

Men vänta nu, är det inte du som uppvisar en tydlig tendens till dubbelmoral, förtryck och mobbning här nu?

Motfråga: hur gammal är du själv?

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag håller med.

Vi är väldigt öppna med att vi vill ha kritik om vi gör något fel, men det här känns som en stor gryta fylld med grejer som inte är sammankopplat på något sätt.

Mitt tipa till vilma, om du har legitim kritik, är att försöka skriva om texten så man verkligen förstår vad du menar och att poängen kommer fram.

Använd inte angivare så okritiskt. Och belöna dom inte med frikort för sitt smutsiga arbete, Pröva objektivitet som plattform. Det är hela min kritik. Som jag sa. Det var i affekt.

Avstängd
Skrivet av Harakiri:

Hela ditt inlägg är en salig röra av tankar du har som har 0 röd tråd. En veritabel textvägg. Det är ett hopkok av arga gliringar och reaktioner på nånting som man nog måste vara tankeläsare för att veta.
Kul att inlägget är kvar , kommer nån att svara vettigt så du tycker du får bra svar på dina "frågor" = Tvivlar starkt.
Krävs nog att rensa upp sättet att skriva och inte bara kasta ur sig grejer mot "väggen" och hoppas att nåt fastnar.

Japp! Du har rätt. Det blev fel onekligen.

Avstängd

Har ingen kommentar till det här. Han verkar blyg.

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu emellertid, så sticker jag. Allt väl gott folk.

Testpilot
Skrivet av vilma:

Japp! Du har rätt. Det blev fel onekligen.

Med tanke på vad som skrivits tidigare idag i tråden så drar jag slutsatsen att du Trollar.
Du får slutordet , jag lägger ner diskussionen.

Medlem

Detta kan vara den roligaste tråden jag följt på länge. Vilma lämna oss inte.

Inaktiv
Skrivet av robbis:

Detta kan vara den roligaste tråden jag följt på länge. Vilma lämna oss inte.

Rolig och rolig. Verkar som att någon mår väldigt dåligt.

(Alternativt beställt något från Flashback)

Tråddemonen
Testpilot

@anon_326400: Hade lite samma tanke, känns som någon behöver skriva av sig men gör det på fel plats och fel sätt.

Medlem

Är det bara jag som misstänker att Vilma är ännu ett alter-ego av filuren som poppar in med jämna mellanrum och spottar ur sig rappakalja, förväntar sig medhåll och då det onekligen alltid slår tillbaka, suddar alla inlägg och sin profil?

*om det nu är samma person så*
Sist försöktes det med ett så högtravande språkbruk och svarade nedsättande och i princip idiotförklade folk som ifrågasatte betydelsen av vissa ord.

Och då jag försökte kolla upp ordet i fråga visade det sig att den enda referensen till det öht var en fel-OCR:ad* gammal Dansk artikel om psykologi eller nått. Så tog OP bort alla inlägg/trådar och suddade sitt konto

*Ordet i fråga fanns inte, inte ens på Danska.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

12
Skriv svar