Recension – World War Z

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Var sugen tills jag såg det var Epic exklusivt, så hård pass på denna titeln.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fr0gg0.:

Vad är det du tycker som inte har åldrats bra med spelet/spelen?

Framförallt vapenkänslan och bandesignen skulle jag säga. Game director-AI:n är ju fortfarande svårslagen dock.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag testade Left 4 Dead för något år sedan, det hade inte åldrats särskilt bra.

https://www.youtube.com/watch?v=G2uCfpt18Ts

Tänker du på grafik eller gameplay? Visst, det är ett riktigt gammalt spel men har för mig att någon nämnde att LFD2 har mer djup, möjligheter, story osv än WWZ.

Skrivet av Johan Olander:

Det är viktigt att vi tycker olika. Jag kikade på lite betyg och det var i allra högsta grad varierande. Har dock inte läst texterna, för jag vill inte att Kalle Influencer ska influera mina genuina åsikter om spel jag recenserar, men ändå. Läs både de låga och höga betygen. Bilda dig sedan en uppfattning innan du slänger 400 kronor på ett spel.

Ingen fara, detta är inte alls min typ av spel (oavsett betyg)

Skägg.
10 Chambers

@Gen: Du har ju mer djup i World War Z vad det gäller uppgraderingar av karaktärer och vapen, kan inte minnas att L4D2 hade det?


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Gen: Du har ju mer djup i World War Z vad det gäller uppgraderingar av karaktärer och vapen, kan inte minnas att L4D2 hade det?

Det är möjligt, måste erkänna att jag inte minns LFD2 särskilt väl. Du har säkert rätt

Medlem

Jag gillar spelet mer, ju fler timmar jag lägger på det. Lägger nog BF:V på hyllan i förmån för WWZ. Lite svårt att hitta svenska spelare dock, men text chatten används sällan så kan ha missat dom


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

Någon som spelar WWZ fortfarande?

Medlem

spelet finns på gamepass nu så det är bara att ladda hem.

Medlem

Detta spel är grymt med 3 kompisar! Har spelat hela veckan sedan man fick det gratis på Epic.

12
Skriv svar