Actionspelen du inte får missa från E3 2019

Robot
Actionspelen du inte får missa från E3 2019

Doom Eternal, Halo Infinite, Avengers och 16 andra actionstinna titlar från E3.

#action, #e3


Medlem

Halo Infinite-trailern växer för varje gång jag ser den... Har nog sett den sju gånger nu, som ett gammalt Halo-fan är jag så otroligt glad, det lilla vi fick se gav mersmak och levererade ett djup sällan skådat i Halo.

Medlem

Är mest sugen på halo collection till pc, sen köpa game pass för pc för att köra senaste halo.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers

Spelade, eller såg någon annan spela hälften av dessa på E3. Ask me Anything


signatur
Medlem

Ska faktiskt bli härligt att få lira Halo igen, minns fortfarande hypen från Halo (THE Halo) och allt det grymma lir som följde... Halo till pc blir ju grymt då va! Sen självklart är ju Doom med i senaste budgetkalkylerna! ^^

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ask me Anything

Hur jävla awesome är inte Master Chief!?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zidious G:

Hur jävla awesome är inte Master Chief!?

Fick inte se mer än det som visades på presskonferensen och det var väl lite mesigt?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fick inte se mer än det som visades på presskonferensen och det var väl lite mesigt?

Master Chief är motsatsen till mesig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zidious G:

Master Chief är motsatsen till mesig.

Menade mer CGI-trailern de visade, inte hans övergripande persona. Även som den också kan vara lite skitnödig ibland


signatur
Medlem

Master Chief är väl jättecool, lite som en Barbie-version av Doomguy 🤭.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

Master Chief är väl jättecool, lite som en Barbie-version av Doomguy 🤭.

Trip and smear!


signatur
Medlem

Astral Chain är ett spel jag blir mer intresserad av för varje stund.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Trip and smear!

Läste lite snabbt och tyckte du först skrev "Shit and smear!" X'D

Medlem

Ser så himla mycket fram emot ghost recon. Mina vänner förstår inte det, men oavsett ryktet Ubisoft har, så älskar jag deras spel.

Avstängd

Efter crackdown 3 floppen (och diverse andra påhitt) håller jag mig väldigt skeptisk och avvaktande till vad Microsoft visar och lovar. Noll hype för deras spel tills dom faktiskt är släppta och man kan se det slutliga resultatet.

Hoppas gears 5 blir bra. Tyvärr av det som visats ser det ut att bli det sämsta i serien. Iaf när det rör multiplayer. Hoppas singleplayer delen väger upp det.

Doom eternal däremot... Mums


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Jag är väl mest intresserad av Control och Star Wars Jedi: Fallen Order. Hur mycket open world och RPG är sistnämnda? Något bra spel att jämföra med?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Dying Light 2, Thats it.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

@Carl Johansson-Sundelius: Jag är väl mest intresserad av Control och Star Wars Jedi: Fallen Order. Hur mycket open world och RPG är sistnämnda? Något bra spel att jämföra med?

Missade denna! Control verkar ju också ha lite Metroidvania-vibbar. Tror att vi kan förvänta oss samma RPG-djup i Fallen Order som typ Far Cry. Någon form av talent tree.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Missade denna! Control verkar ju också ha lite Metroidvania-vibbar. Tror att vi kan förvänta oss samma RPG-djup i Fallen Order som typ Far Cry. Någon form av talent tree.

Även angående Open World?

Tack för svaret


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Även angående Open World?

Tack för svaret

Stig Asmussen har sagt att E3-demot var ganska linjärt och det kommer finnas anledning att återvända till världar, men det kommer inte vara Far Cry-öppet. Tänk nog mer de mer öppna delarna i Uncharted eller God of War.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Ok, då hajjar jag. Tackar så mycket.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar