Blizzard kommer börja stänga ner Overwatch-matcher där det fuskas

Robot
Blizzard kommer börja stänga ner Overwatch-matcher där det fuskas

Förkortar plågan för alla inblandade.

#blizzardm, #overwatch, #spelfusk


Medlem

Spelar människor fortfarande Overwatch? Jag kommer ihåg att jag laddade hem spelet för ett tag sedan och kön till att få spela var grymt lång.. Jag gillar Overwatch men ledsnar på spel ganska snabbt om man måste vänta i en kö hur länge som helst.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Spelar människor fortfarande Overwatch? Jag kommer ihåg att jag laddade hem spelet för ett tag sedan och kön till att få spela var grymt lång.. Jag gillar Overwatch men ledsnar på spel ganska snabbt om man måste vänta i en kö hur länge som helst.

Om det var lång kö så har du antingen väldigt hög elo eller väldigt låg.

Men ja,Overwatch har tappat många spelare. Just nu är det alla snipers som folk är less på. Det känns som att det är minst två snipers i varje lag i varje match. Det blir jävligt tråkig gameplay.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Spelar människor fortfarande Overwatch? Jag kommer ihåg att jag laddade hem spelet för ett tag sedan och kön till att få spela var grymt lång.. Jag gillar Overwatch men ledsnar på spel ganska snabbt om man måste vänta i en kö hur länge som helst.

Jag och väldigt många andra spelar fortfarande overwatch. Kön är inte alls lång. Oftast under en minut.
Folk älskar att påstå att ett spel är dött bara för att de själva inte spelar spelet.

Medlem

Även om dom kommer stänga av matcherna med spelare som fuskar så säger jag bara att Overwatch är ett döende spel. Varför jag säger så är för att utvecklarna bryr sig inte om vad spelarna känner, dom buffar fel karaktärer och nerfar fel (RIP Mercy). Och det viktigaste av allt: Dom formar hela spelet för E-sportens skull och inte för själva spelarna eller communityn. Vilket är jättetråkigt enligt mig.

Medlem
Skrivet av GhostfaceMain:

Även om dom kommer stänga av matcherna med spelare som fuskar så säger jag bara att Overwatch är ett döende spel. Varför jag säger så är för att utvecklarna bryr sig inte om vad spelarna känner, dom buffar fel karaktärer och nerfar fel (RIP Mercy). Och det viktigaste av allt: Dom formar hela spelet för E-sportens skull och inte för själva spelarna eller communityn. Vilket är jättetråkigt enligt mig.

Om Blizzard skulle nerfa snipers så skulle Overwatch bli "hyfsat" kul igen. Tyvärr så vågar inte Blizzard röra dessa karaktärer då deras fanbase skriker högst.

Medlem

Kanske fixa problemet med smurfare istället.
Det är ett större problem än fuskare.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Spelar ett par matcher nästan varje dag fortfarande. En av grejerna som gör att spelet i allra högsta grad lever fortfarande är just att Blizzard lyssnar till communityn och implementerar nya efterlängtade features i rel. snabb takt. Lustigt att det verkar som att folk känner precis tvärt om

Medlem

Kan ta bort smurfare o fuskare skulle dem komma långt. O buffa junkrat.

Medlem

Dött spel. Har för mig att de ska släppa 2an snart dock


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

@Kleptoman: Absolut inte dött spel.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Dött spel. Har för mig att de ska släppa 2an snart dock

Snarare dötråkigt

Inaktiv
Skrivet av Skuggsvept:

@Kleptoman: Absolut inte dött spel.

Alltid någon som måste demonstrera hur mycket de ogillar ett spel genom att säga trams som "spelar folk det fortfarande?". Ungefär samma barnsliga nivå som när folk säger "Vem?" Som svar när man diskuterar diverse kändisar osv.

Oh well... sånt är internetlivet

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Spelar människor fortfarande Overwatch? Jag kommer ihåg att jag laddade hem spelet för ett tag sedan och kön till att få spela var grymt lång.. Jag gillar Overwatch men ledsnar på spel ganska snabbt om man måste vänta i en kö hur länge som helst.

Ja massor!

1
Skriv svar