207 Geralts ratades innan Henry Cavill fick rollen i Netflix-Witcher

Robot
207 Geralts ratades innan Henry Cavill fick rollen i Netflix-Witcher

Cavill frågade tidigt men fick vänta länge.

#netflix, #the-witcher


Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

500 personer blev säkert ratade innan Jake gyllenhall gjorde prince of persia


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Nej.

Medlem

The Dolpher

Medlem

Det som gör mig orolig över serien är att det är Lauren S, Hissrich som är produktionsledare, känns som allt hon rört vid har blivit skräp. Hur kunde hon ens landa ett sånt stort gigg?

Läste en intervju för något år sedan och blev smått irriterad när hon berättade att intresset för film & serier fick hon i sina äldre dagar, uppväxt i ett hem med flera bröder där sport var det enda med betydelse. Hoppas att hon har förtjänat sin position hon har idag men känns verkligen inte som det...

Medlem
Skrivet av janssonn:

Det som gör mig orolig över serien är att det är Lauren S, Hissrich som är produktionsledare, känns som allt hon rört vid har blivit skräp. Hur kunde hon ens landa ett sånt stort gigg?

Läste en intervju för något år sedan och blev smått irriterad när hon berättade att intresset för film & serier fick hon i sina äldre dagar, uppväxt i ett hem med flera bröder där sport var det enda med betydelse. Hoppas att hon har förtjänat sin position hon har idag men känns verkligen inte som det...

Kollade upp henne och blev lite rädd. Ser inte ut som om hon varit med och gjort något bra alls. Daredevil var på gränsen mellan ok och bra.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar