Diablo Immortal - Vad händer?

Medlem
Diablo Immortal - Vad händer?

Är inte speciellt mycket för mobilspel, blev ändå förvånad att Blizzard ens tänkte tanken på ett Diablo till mobilen.

Kändes som det var mycket nyheter kring spelet i våras, samt att i mars/april/maj att utvecklare menade att spelet princip var färdigt.

Det har varit dött på nyhetsfronten gällande Diablo Immortal ett bra tag nu. Vad händer egentligen?


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Tror dom håller tyst fram tills release med tanke på fiaskot när dom presenterade det.
Kommer då att testa det när det väl släppts i väntan på "riktigt" Diablo 4.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

CTI
Medlem

Rykker ladda idag upp denna video idag.

Immortal News startar vid 10:10.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Tror det kommer endast få en stealth release i Kina, vilket var huvudmarknaden från första början.

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Tror dom håller tyst fram tills release med tanke på fiaskot när dom presenterade det.
Kommer då att testa det när det väl släppts i väntan på "riktigt" Diablo 4.

Du kan nog redan "testa" spelet då det är en kopia på ett spel som är en Diablo kopia

Minns dock inte vad spelet heter som det kopierar som kopierar Diablo


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag tror de släpper spelet på blizzcon och stax efter släpper info om Diablo 4 som en höjdpunkt för eventet.

Avstängd

Hoppas hela projektet vart scrapped. Vi glömmer bort det och låtsas som ingenting.

Medlem

+

Medlem

Jag råkade snubbla in på en stream igår. Av en technical alpha, som främst verkar köras i Australien. Så jag tog lite skärmdumpar och spelade in lite filmklipp. 😂

Såg sedan att det finns på youtube..

#nyhetstips
@Jonny Myrén

OT: hur funkar @-funktionen egentligen? 🤨


signatur

Niet.

Moderator | Testpilot

@Theade:

@-funktionen används knappt längre. Ska man tagga någon skriver man @uberpwnage2.0 (Ser lite knasigt ut med mina siffror).

Har någon ett namn med flera ord blir det något i stil med @ " Carl Johansson-Sundelius ":, fast utan mellanslag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar