Recension – Fifa 20

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag måste ifrågasätta varför du vill spela med damer?

Det är ju inte ens samma sport haha

Det är exakt samma sport!
Det är fotboll!
Sen vad man föredrar är något helt annat. Men att säga att det inte är samma sport är bara utvecklingstört och Medeltids-mentalitet.

EA strikes again ni FIFA fans...hoppas ni lär er en läxa snart:
https://www.gamereactor.se/nyheter/790163/EA+tar+patent+pa+ny...

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag måste ifrågasätta varför du vill spela med damer?

Det är ju inte ens samma sport haha

En helt annan sport? Jag ser två lag med 11 spelare i varje, varav en får ta med händer. En gräsplan med samma mått och diverse tillbehör som linjer och mål. Samma regler verkar det vara också. Ändå är de båda olika sporter?

Anledningen till att jag spelar som damer är att jag gillar när landslag gör upp i VM. Herrarnas VM är betydligt intressantare än damernas, men jag gillar båda. Klubblag intresserar mig betydligt mindre.

Avstängd
Skrivet av Popski:

En helt annan sport? Jag ser två lag med 11 spelare i varje, varav en får ta med händer. En gräsplan med samma mått och diverse tillbehör som linjer och mål. Samma regler verkar det vara också. Ändå är de båda olika sporter?

Anledningen till att jag spelar som damer är att jag gillar när landslag gör upp i VM. Herrarnas VM är betydligt intressantare än damernas, men jag gillar båda. Klubblag intresserar mig betydligt mindre.

Ok så det är inte en annan sport menar du? Varför tävlar inte damer och herrar med varandra då? Om det vore samma sport så skulle det ske och det skulle inte vara en enda dam i något bra klubblag.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ok så det är inte en annan sport menar du? Varför tävlar inte damer och herrar med varandra då? Om det vore samma sport så skulle det ske och det skulle inte vara en enda dam i något bra klubblag.

Är du på riktigt eller?
Det är samma sport men olika klasser.

Ta ett annat exempel från en annan sport:
Boxning! Boxning delas upp i viktklasser:
100 kg vs 50 kg ..vet du ens vad som skulle hända med personen i 50 kg´s klassen?

Är det forfarande inte samma sport?
Tjejer och killar slåss inte mot varandra, folk som väger olika osv, kan inte vara samma sport då ju

Medlem
Skrivet av breahl:

Ok så det är inte en annan sport menar du? Varför tävlar inte damer och herrar med varandra då? Om det vore samma sport så skulle det ske och det skulle inte vara en enda dam i något bra klubblag.

Behagar herrn att driva gäck med mig? Du menar alltså att alla sporter där det finns olika viktklasser, åldersklasser samt dam & herrklasser egentligen är helt olika sporter m.a.p. vem som utför den? Vilka sporter har vi då kvar? Fia med knuff?

Gnällkuk
Skrivet av breahl:

Ok så det är inte en annan sport menar du? Varför tävlar inte damer och herrar med varandra då? Om det vore samma sport så skulle det ske och det skulle inte vara en enda dam i något bra klubblag.

Jag förstår vad du menar, men det är fortfarande samma sport även om det är är en nivåskillnad som är enorm.
Folkrace och F1 är båda motorsport, men går liksom inte riktigt att jämföra heller.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Är du på riktigt eller?
Det är samma sport men olika klasser.

Ta ett annat exempel från en annan sport:
Boxning! Boxning delas upp i viktklasser:
100 kg vs 50 kg ..vet du ens vad som skulle hända med personen i 50 kg´s klassen?

Är det forfarande inte samma sport?
Tjejer och killar slåss inte mot varandra, folk som väger olika osv, kan inte vara samma sport då ju

Breahl är uppenbart ett troll. lägg ingen energi på hen.

Avstängd

Det var inte jag som sa att det var olika sporter, det var faktiskt Caroline Seger som sa det först då dom inte ville jämföras med herrar.

Men ändå klagar dom på löner som herrar och damer får. Nu är dock damfotbollen på väg uppåt då England har fått ett bra sponsor-avtal till sin liga på runt 100 mille. Alla som spelar där har betalt, inte som herrarna men en bra lön ändå. Lindelöf har väl runt 900 000 i veckan, tror ingen dam har så hög lön ännu.


signatur

PS5 och inget annat.

123
Skriv svar